Na mijn laatste gesprek kreeg ik als feedback dat ik veel aan mijn haar zat. Dus daar kan ik wel wat mee, heb dat zelf nooit zo door. Verder bedankt voor de tips iedereen! Ik heb weer een beetje hoop
Mijn brief is gelukt want ik mag vrijdag op gesprek komen. Wish me luck!
Brrr heb dus nu 2 gesprekken achter de rug en hoor van de een eind deze week en van de ander volgende week dinsdag terug. Maar ik heb dus gewoon de hele dag door semi flashbacks naar de gesprekken Haha en zit mezelf echt een beetje op te vreten over wat ik nog meer en nog beter had kunnen doen. Maar goed dat ik gewoon aan het werk ben de komende dagen, beetje afleiding
Succes!! Komt vast helemaal goed:)
Ik zou 2 weken na de sluitingsdatum aanhouden!
Oh woops lees nu pas je bericht goed, goedemorgen. Maar in dat geval hetzelfde eigenlijk? Vind 2 weken wel lang genoeg voor hen om iets te laten horen
Dit doe ik dus ook altijd! Steeds opnieuw de gesprekken in mijn hoofd herhalen en denken âhier had ik echt anders op moeten antwoordenâ oid. Zo nutteloos eigenlijk, maak je jezelf alleen maar gek mee. Maar helaas geen tips haha
Trouwens, sollicitatiegesprekken met deze temperaturen, vre-se-lijk
Grrrr⌠had gesolliciteerd op een leuke functie bij het bedrijf waar ik nu werk. Vacature stond op verschillende locaties in het land uit, dus ik had gereageerd op een plaats bij mij in de buurt.
Krijg ik eerst bericht dat ik door de eerste selectie heen ben en een assesment mag doen. Assesment gedaan, daarna bericht gekregen dat ik positief gescreend ben en door mag naar de selectiedag. Ik hoor nog wanneer ik ingedeeld zou zijn.
En dan nu een mailtje dat de locatie waar ik op had gereageerd helaas al vol zit, en dat ze ook op andere plaatsen in de buurt helaas niet op zoek zijn op dit moment.
Ik heb een job!!!
Gefeliciteerd!
Dankjewel Ik kan het nog niet helemaal geloven maar ben zo zo blij
En aan iedereen die volop aan het solliciteren is: hou niet op! Het is lastig en soms heb je het gevoel dat je nergens goed genoeg voor bent, maar uiteindelijk komt het!
Ben het uiteindelijk niet geworden. Als ik meer wil weten over mijn afwijzing moet ik telefonisch een afspraak maken, vind ik wel iets teveel moeite. Ik voel me er niet rot over, dus dat valt echt mee.
Werd gisteren gemaild door een hoogleraar of ik interesse had in een student-assistentschap! Dus nu heb ik een stage en een student-assistentschap in mijn vakgebied. Helemaal blij mee!
Ahhh ik hoor vandaag terug van een sollicitatieprocedure plz geef me een baan
Spannend! Ik duim voor je!
Ik heb er geen ervaring mee, maar wel sterk het idee dat die werknemers de opdracht hebben gekregen om nieuwe collegaâs te werven in ruil voor een hele goede bonus oid.
Was dat voor jou duidelijk of voor je leidinggevende?
Ik zou het na je vakantie aankaarten. Dat lijkt me vroeg genoeg (ligt misschien ook aan de functies/het bedrijf).
Ik heb dus een gesprek gehad en ben, volgens de persoon, door naar de volgende ronde. Ben alleen heel bang dat ze zich toch bedenkt, aangezien ik totaal niet mezelf was
Ik heb morgen mijn allereerste sollicitatie gesprek voor een âechteâ baan. Zo spannendđ˛
Hoe snel zetten jullie een nieuwe baan/stage op jullie LinkedIn? Super dom dat ik hierover nadenk Haha. Maar ben wel benieuwd.