@monkeyslut Ik heb ook meerdere malen op het punt gestaan om gewoon ontslag te nemen en dan wel te zien, maar uiteindelijk won mijn gezonde verstand altijd en ben ik toch maar gebleven. Ik zou het niet goed kunnen verantwoorden denk ik (‘ik haatte mijn baan zo erg dat ik zo snel mogelijk weg wilde’ vind ik niet per se een heel goede indruk maken bij een sollicitatiegesprek zeg maar). Daarnaast durfde ik het risico niet te lopen dat ik niet heel snel wat nieuws zou vinden en financieel kan ik echt niet zonder baan. Tenzij je veel spaargeld hebt en het eventueel een tijdje uit zou kunnen zingen én je denkt er in een eventueel gesprek er een positieve draai aan te kunnen geven zou ik het dus niet doen.
@SpeedOfSound Ai ja lastige. Ik zou het denk ik er niet op zetten. Ik denk dat je dan meer aan het verantwoorden bent waarom je gestopt bent dan dat je profijt hebt van de relevatie binnen het werkveld.
@2701 Ik zou het gewoon doen! Je hebt sowieso ervaring (= top) en je hoort vaak dat je het gevraagde aantal jaren toch een beetje met een korreltje zout moet nemen.
maar geef wel aan dat ik natuurlijk ook open sta voor eventueel onderwerpen waar het bedrijf tegenaan loopt. Het betreft puur het schrijven van een scriptie dus niet meewerken (maak ik op uit de vacature).

.