Het een sluit het ander toch niet uit? Je krijgt van allebei de bedrijven mogelijk een voorstel toch? Dus als jij aangeeft positief te zijn over bedrijf x en graag het voorstel van bedrijf x tegemoet zie. Dan hoef je niks te zeggen over voorstellen van andere bedrijven die je wil vergelijken.
Ik begrijp dat je het naaiend vind, maar dat is ‘gewoon’ de arbeidsmarkt. Bedrijven zijn ook niet achterlijk en jij ook niet ;). Dus als er veel vraag is naar mensen zoals jij, dan is het logisch dat je niet het eerste de beste accepteert en meerdere gaat vergelijken. Andersom doen bedrijven dat ook. Als er 10 mensen solliciteren op 1 functie, laten ze ook iedereen op gesprek komen om de beste eruit te pikken. Dan gaan ze echt niet de eerste de beste een baan aanbieden.
Ps: sorry voor mogelijke spelfouten, het is bedtijd 

Bedankt! Same for me als ik ook ergens spelfouten heb haha

Het is ook de leukste functie waar in tijden op heb gereageerd en hij sluit perfect aan bij wat ik wil, wat ik kan en wat ik leuk vind. Het is jammer genoeg wel maar 16 uur per week (werk er nu 24 dus kan dat er dan naast doen) en voor 6 maanden, maar dan zou ik in elk geval vast bekend zijn bij een heel leuk bedrijf.