Ik kom goed nieuws melden! Vrijdag had ik de 3e ronde en 1 uur later werd ik al gebeld dat ze mij graag een aanbod willen doen! Ik had het niet verwacht maar ik heb binnen 3 weken een baan in een ander vakgebied gevonden - dus ik ga nu een ‘carrièreswitch’ maken. Hartstikke spannend! Ik krijg maandag het contract voorgestelt. Maar ik ga er sowieso op vooruit qua vrije tijd (1 uur minder reistijd per dag, 2 weken extra verlof per jaar, de mogelijkheid om thuis en 32h te gaan werken). Ik ben blij 
@HenkdeMol Ik herken je situatie! Ik heb 5 jaar gewerkt bij mijn 1e werkgever. Dankzij iemand die ik kon, ben ik daar begonnen met een bijbaantje naast mijn studie. Uiteindelijk kreeg ik een contract. Misschien als tip maar uiteindelijk gaat het er om hoe je bent als persoon, of je in het team past en je bereidheid om te leren. Ook al heb je geen directe ervaring, ik denk dat het van belang is meer nadruk te leggen dat je enthousiast bent en hoe je in bepaalde sociale situaties reageert (ongeacht welk werkgebied). Binnen een nieuwe functie begin je in principe ongeveer altijd weer ‘opnieuw’.