O nee alles begint te lopen en ik moet keuzes maken.
Ik werd door dat bedrijf van vanochtend gebeld en ze vroeg hoe ik jet gesprek had ervaren. Ik dacht nou ja ik ga er maar positief in, als ze t allemaal kut vonden ga ik wel gigantisch af maar hoef ik ze toch niet meer te spreken. Gelukkig zei ze dat zij t ook positief vonden en of ik dan nu het assesment wil maken.
Ik heb die toegestuurd gekregen en nu ga ik huilen in een hoekje:
Samenvatting
My god, word ik daar directeur ofzo?!
Dus ik had bedacht dan ga ik morgen de hele dag die iq testen oefenen en dan donderdagochtend de test maken.
Word ik daarna gebeld door de detacheerder van vanmiddag of ik morgen nog naar het bedrijf kan waar hij me heeft voorgesteld.
Pff maar ja het is best even rijden dus je bent er zo je ochtend mee kwijt en ik wil perse oefenen voor dat assesment. Hoe langer ik wacht met dat assesment hoe langer het ook duurt voor je eventueel een tweede gesprek krijgt daar.
oke vragen:
Wie heeft ervaring met detachering? Ik ken het detacheringsbureau waar ik vanmiddag was niet maar het bedrijf waar hij mij heeft voorgesteld wel. Je gaat sowieso een jaar in dienst van dat detacheringsbureau. Eigenlijk wil ik dat niet.
Wie kan mij tips geven over dat assesment? Ik schijt echt duizend kleuren voor ik de daadwerkelijke test durf te doen. De drempel waarboven je moet komen voor hen is 5 (??)