Bellen jullie meestal ook als er een contactpersoon bij staat? Ik deed dat vaak wel even, omdat ik vaak nog wel een vraag had en ik vind het altijd wel prettig dat diegene dan misschien al een beetje een âbeeldâ bij mij heeft. Alleen de vacature is best wel duidelijk, dus dan moet ik een vraag verzinnen, ook weer een beetje raar.
In dit geval wil ik het liever ook wel, omdat ik bang ben dat mijn CV niet goed genoeg aansluit op de vacature (wel ervaring in een veel lagere functie in het werkveld, maar niet een hele relevante opleiding). Dus ik ben bang dat ze op basis daarvan mss niet uitnodigen en ik weet dat ik best âenthousiast en leukâ aan de telefoon klink, dus ik hoop dat dat misschien nog wat doet. Wat zouden jullie doen?
Ohja⊠en ik studeer nog. Ik moet alleen nog mijn scriptie schrijven, dus voor mij geen probleem. Baan is nml 24-32 uur. Ik weet niet of het handig is om daar vast telefonisch wat over te zeggen of gewoon een goede brief schrijven en dan maar op het beste hopen? Dilemma, normaal maak ik me niet zo druk, maar ik wil deze baan zo graag