O zo lastig is dat! Ik hoop dat je morgenochtend meteen antwoord krijgt.
Iemand die regio Groningen nog een baan zoekt bij een leuk bedrijf?
Welke sector?
Zakelijke telefonie, geen KPN of Ziggo
Aha oke, en voor welke functie?
Kan je mij anders even pbātje sturen dan stuur ik je de link van de vacature even.
Thanks voor de aanmoedigingen. Ik heb nu echt een leuke baan aangeboden gekregen. Nu nog even kijken hoe ik hier netjes mee om ga.
Meestal 3/4e van een a4tje
Ik heb vandaag een tweede gesprek gehad en hoor morgenochtend het resultaat. Ik ben erg benieuwd, en hoop eigenlijk iets te hard dat ik het word.
Als het positief is wil ik het voorstel doornemen en als het kan morgenmiddag of vrijdag al tekenen zodat ik vrijdag ook mijn ontslag kan indienen op mijn huidige werk.
Heb een leuke vacature gezien, maar ze hebben echt als eis dat je ervaring moet hebben met het schrijven of indienen van een wetenschappelijk artikel. Ik heb dat helaas niet, maar kan met mijn scriptie wel laten zien dat ik goed kan schrijven. Zal ik dan wel of niet reageren?
Altijd reageren! Alleen de perfecte kandidaat voldoet aan alle eisen en meestal solliciteert die helemaal niet. Ik ben ook aangenomen op een functie waarbij ik niet aan de eisen voldeed. Niet geschoten is sowieso altijd mis, toch!
Thanks voor je antwoord, heb je helemaal gelijk in. Ik ga reageren
Zet hem op. Met een mooie brief kun je ook al laten zien dat je in staat bent iets goeds te schrijven. Kun je soms erg veel indruk mee maken.
Ik heb zelf zojuist te horen gekregen dat ze me graag zien komen! YESS!
Potdomme NOG STEEDS niks gehoord. Ik ga vanmiddag even bellen.
EDIT: woensdag tweede gesprek!!
Net een stel sollicitaties voor traineeships eruit gegooid, fingers crossed.
Ik heb op de heetste dag van 2019 een sollicitatiegesprek gehad met een recruiter. Ik zweette me rot en na 1h uitvragen bleek de functie te zijn voor een functie bij een bedrijf waar ik eerder afgwezen ben (zonder reden). Nu is de policy dat ze mij niet meer mogen voorleggen bij dat bedrijf.
Echter vond de recruiter mijn profiel zo goed bij de functie passen (dat vond ik zelf ook, vandaar mijn eigen sollicitatie) dat hij me alsnog gaat voorstellen. Ik ben benieuwdā¦
Ben net gebeld dat ik het niet geworden ben. Ze vonden het een heel leuk gesprek, ik was enthousiast en had er qua persoonlijkheid ook goed gepast. Maar ze gaan voor iemand met meer ervaring die er meteen in kan stappen. Wat ik heel goed snap.
En ze zei ook nog dat ze doorhad dat ik best wel negatief dacht over mezelf en mijn kunnen en dat zij daar goed doorheen kon prikken. Maar dat ze ook dacht dat ik wel iets meer zeker van mezelf mocht zijn.
Maar goed, ik ben blij dat ik het gedaan heb. Had al wel gedacht dat ik het niet zou worden, maar ik vind het fijn dat ze belde en ook echt even toelichting gaf.
oh ja heel netjes dat ze zo bellen en toelichting geven inderdaad!
jammer zeg, maar weer een ervaring rijker
Ja, dat vond ik ook!
Ik probeer er maar niet teveel bij stil te staan, want merk toch dat ik het wel echt kut vind. Ondanks dat ik het toch al niet had verwacht, maar goed. Op naar de volgende!
Is het bellen inmiddels gelukt bij jou?