Songfestival # 2 (Deel 1)

BELGIE! Echt niet verwacht. Proof me wrong Axel en breng Eurosong naar Brussel.

Slaapwel.

4 likes

Omg dit wil ik eigenlijk ook wel
Biedt weer goede kansen om erbij te zijn in dat geval

6 likes

Wat een feest om met het forum te kijken. Kan nog steeds niet beseffen dat het gewoon in Rotterdam is allemaal dit jaar.
Met speciale dank aan mijn baas voor de bubbels en de Lidl voor het bittergarnituur en de goede popcorn (en nogmaals: koop het, echt gruwelijk).

8 likes

Dit is de enige reden waarom ik wil dat België wint :grinning: ik vind het echt geen goed lied, sowieso geen fan van hen, maar Eurosong in eigen land… :star_struck:

2 likes

Ik ben wel benieuwd hoe deze eerste finale wordt ontvangen in Europa.

Ik ben nog helemaal niet klaar met de avond! Waar is de afterparty??

2 likes

Vind het wel jammer voor Ierland! Ok, vocaal niet helemaal top maar dat waren er wel meerdere niet die wel door zijn…en vond het een leuk lied en een originele act. Nja, je kan niet alles hebben

4 likes

Marc-Marie Huijbregts mening over de inzending van België (vertelde hij gister)

Jaaa, begonnen door trendsetter Emmelie de Forrest!!! Nog steeds 1 van mn favo Eurovision liedjes :heart_eyes:
Edit: of nja daarvoor zaten vast ook veel fluitliedjes in Eurovision maar je begrijpt wat ik bedoel

5 likes

Jaaa heb ik dat even mooi voor elkaar gekregen met mijn stemmen

Normaal word ik echt in spanning gehouden door de volgorde maar nu werden mijn favo’s al als 1e en 3e genoemd!! En Oekraine dan als laatste maar dat kon ook niet anders

Ik heb een paar dagen terug een voorspelling gemaakt met welke landen door zouden gaan en ik heb gewoon 9/10 goed wajooo, alleen Ierland stond er nog op maar ik wist niet dat dat live zo tragisch zou zijn

3 likes

Ah ja dat nummer is zo fijn!

1 like

Echt kut man dat de tickets voor 20 mei al zijn uitverkocht.

1 like

Ja, dat snap ik. Ik bedoel dat zij reactie nogal wat vragen oproept :sweat_smile:

Ik heb vrijdag vrijgenomen omdat ik naar de semi-final ga donderdagavond en niet weet of ik daarna nog een beetje op tijd naar huis kom (als ik pech heb 2 uur in de nachttrein :grimacing:).

Maar stiekem ben ik er nu helemaal blij mee zodat ik vrijdag dit topic terug kan lezen met een bak popcorn erbij :popcorn:

11 likes

Lieve mensen, wat was het leuk!
Dank jullie wel allemaal voor de gezellige avond.
Tot donderdag!:heart:

5 likes

Oh haha ik zag echt zo’n scène uit The Bridge voor me (met dat nummer op de achtergrond)

3 likes

Jaloers, supertof! :blush:

Ukraine is wel echt love or hate denk ik

3 likes

Omg jaloers! Zwaai ff als je in beeld komt, dan zwaai ik terug.

1 like