Echt zin om nu Twitter te checken voor al het commentaar.
- LOVE IT
- HATE IT
0 stemmers
Haha ik ook!! Ik dacht net “ik ga echt hard Oekraïne opzetten als ik morgen alleen in de auto zit”. Zegt mijn vriend even later: “ga je dit soms morgen in de auto luisteren?” He knows me too well haha
Mee eens hoor! Snap ook helemaal wat je bedoelt. Maar wat je zegt: ze komt er altijd wel mee weg op de een of andere manier. Denk dat een Wendy of Linda dat niet hoeft te doen. Ik vond haar samen met Nikkie wel echt de show stelen, qua uitspraak en uitstraling (alleen het Britisch English was wel even gek in mijn hoofd met het Amerikaanse Engels van Nikkie). Maar is ook wel vrij Nederlands denk ik die ‘harde’ humor, ben ook heel benieuwd naar de commentaren vanuit het buitenland op ‘onze’ presentatie. Vooral Graham Norton na dat ongemakkelijke moment van vorig jaar
Oh waren daar ook kaarten voor? Dus je bent bij de liveshow niet bij? Ik had er echt meteen bij moeten zijn toen de kaarten in de verkoop gingen Zul je zien, duurt het weer 65 jaar voor we een keer winnen.
haha nu hoor ik het pas
Wel echt jammer dat we niet konden kijken in een of andere vage kroeg in 010 met een schaal bitterballen en teveel wijn.
Wat was het ongemakkelijke moment van vorig jaar?
Volgende week nieuwe afleveringen!
En dan nagaan dat ze totaal geen ervaring heeft met het presenteren van iets (YT is natuurlijk heel anders). Echt een goede keuze van de organisatie om haar ook als host te kiezen. En ook trots dat we als Nederland voor diversiteit hebben gekozen in onze presentatie. Man/vrouw, zwart/wit en LGBT is allemaal present. Echt trots op Nederland tijdens zulke momenten.
ik zing al de heletijd you Mata brocolli
Moet morgen wel weer naar de Gall & Gall voor een nieuwe fles bubbels (correctie: flessen).
Ik kende Katrina & The Waves alleen van Walking on Sunshine, wist niet dat dit nummer van haar was!
Whaha de dirigent bij die van Duitsland 1979. Sta je dan met je goede gedrag te dirigeren bij het Songfestival, krijg je zoiets voor je
Tijdens die throwback net tijdens de uitzending wel erachter gekomen dat heel veel goede liedjes (vooral 70’s/80’s) door Eurovision ‘geboren’ zijn.
Run Away verdient sowieso een ja, alleen al voor die saxofoonsolo!
Ik volg sinds kort Keiino (van Noorwegen 2019) op Insta en ik word zo blij van hun! Zo aandoenlijk en enthousiast over alles. Ze zijn nu ook in Rotterdam voor Eurovision Village geloof ik. Maarrrr, wisten jullie dat zij dus de meeste stemmen van het publiek hadden gekregen? Zo leuk.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gooi ik er ook nog eentje in: België in 2015. Echt één van mijn lievelings aller tijden.
- Jaaa
- Nope
0 stemmers
Hallo waarom is deze anoniem? Wat doe ik fout