Songfestival # 2 (Deel 1)

Hahahahahha ik heb mezelf een paar keer in het publiek gespot :joy:

12 likes

Ha ja hetzelfde hier! Vond Linda Wagenmakers geweldig en was zo onder de indruk van de dansers die onder haar jurk vandaan kwamen dat ik niet eens doorhad dat ze toch best wel vals zong :grimacing:

Daarna meestal wel blijven kijken maar zonder veel enthousiasme, dat kwam volgens mij in 2013 met Emmilie de Forrest die won weer stukje bij beetje terug. Vond (vind!) dat zo’n geweldig nummer. En Anouk die de finale haalde natuurlijk.

Sindsdien steeds meer fan en sinds een jaar of 5 vrij diehard :sweat_smile:

3 likes

Ik vind de jurk ook wel een tikje Jomanda achting? Of had dit type jurk met zo’n schouder/split/cape (hoe heet dat) had ik ook wel bij Nikkie vinden passen.
De jurk van Edsilia qua kleur en stof niet zo goed erbij passen. Maar over het algemeen wel een mooi plaatje hoor. Vind dat ze het super goed doen.

Ik vond dit qua kleuren en alles veel mooier.

11 likes

Nu op ned 3 songfestival-concert!

Eens opzoeken wanneer dit is opgenomen

Edit in 2019 in Ziggo

4 likes

Ja ja ja komt ie jongens!!!

THUNDER AND LIGHTNING IT’S GETTING EXCITING!!
:partying_face: :partying_face:

10 likes

Ik was toen op een verjaardag en een volwassen vrouw werd ook boos dat de uitzending onderbroken werd :roll_eyes::confused:

Edsilia :thinking:
Chantal :slightly_smiling_face:
Jan :yawning_face:
Nikkie :star_struck: :heart_eyes:

Edit: oh die tweede is echt prachtig ja!

2 likes

Ik hoop altijd dat dit een leuke vent is, haha altijd als ik hem zie denk ik: ja glad, maar zou die ook aardig zijn? :joy: Slaat nergens op.

1 like

Haha zo droog dat dit het eerste nummer is

Hahahah Sandra Kim

Haha hij komt niet heel vriendelijk op me over per se. Beetje arrogant ofzo? Maar heb het ergens wel met hem te doen ook omdat ie altijd van die intense gezichtsuitdrukkingen en gebaren heeft enzo :joy:

1 like

Zal nog wel met de trein naar huis moeten.

Zo raar al die mensen bij elkaar aan het feesten eigenlijk, lijkt niet van ‘nu’. (Npo3)

2 likes

Keiino :heart_eyes:

1 like

Wat een lekker nummer was dit ook, vond dat echt een leuk jaar qua muziek!

2 likes

:clap: :clap:

2 likes

MAHMOOD!!

4 likes

Love it

1 like

Genieton!

2 likes

Dit nummer is zo leuk haha. Heel oud Hollands.

Echt een leuke selectie van nummers