Wow deze performance
Ik weet nog dat ik toen op een Belgische zender ben gaan kijken
Absoluut!
Ben ik de enige die er trouwens best wel emotioneel van wordt? Zo veel mensen bij elkaar, heel mooi beeld.
Echt janken omdat ik het zo mis, een volle kroeg Terwijl ik trouwens echt sporadisch uit ging pre-Corona
Sieneke is straks bij Art, voor als er fans zijn
Neehoor, word hier ook wel emotioneel van!
Ook al die mensen die maar zitten te haten op het songfestival. Ja ja, het is kitsch en er zit ook hele crappy kwaliteit tussen. Maar ook zulke geweldige mooie muziek en inspirerende artiesten. En ik vind gewoon het concept dat 40 landen allemaal de moeite nemen om een zo goed mogelijke artiest en act te organiseren en die dan vol trots te presenteren aan de rest van Europa (en nog wat andere landen maar ook dat is Eurovision) en wanneer hoor je buiten Eurovision om ooit iets over landen als Azerbeidzjan, Litouwen of nog misschien nog wel het beste voorbeeld: San Marino? Vind het altijd zo leuk dat ik me opeens zo verbonden voel met al die landen tijdens het songfestival
Tot zover mijn Eurovision-spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Dat vind ik echt zo jammer voor ze! Vind het zo’n leuke groep.
Ser-schat
Ik vind Senhit ook leuk, maar man man man wat mis ik Serhat
Eens! Best goed ook voor zo’n klein landje!
Love Serhat, kwam er gister achter dat er een duitse versie van het nummer is en dat maakte mn hele dag goed
Wat een lieverd zeg!
Zo hé dat maakt m’n dag inderdaad beter. Geweldig nummer thnx haha
Whaha no way!
Ik denk 2022 weer Serhat voor San Marino en dan 2023 Eurovision in Valentina’s backyard
Ja dat maakt het nog verdrietiger Vind ze zo leuk en aandoenlijk allemaal, ook dit filmpje dat ze zelf in een schuur in IJsland die instrumenten aan het maken zijn:
En die Johann heeft ook helemaal een videogame gemaakt in die ´stijl´ van ze zegmaar. Dus zijn al (minstens) 2 jaar bezig met Eurovision, eerst supergrote kans op winst in 2020, dan weer een topnummer maken en hoog bij de bookmakers van 2021. En dan dit Gunde ze wel hun feestje op het podium. Iig wel fijn dat ze de repetities wel hebben kunnen doen!
Ja Lordi, en Måns ook geloof ik!
Maar IJsland had wel mogen optreden toch…? Alleen dan zonder 1 bandlid?
Ja zo omschrijven ze het wel in dat statement he? Maar lijkt me raar, want hij sliep met een ander bandlid op de kamer, dus kans is groot dat die alsnog later positief test. En toen ze in quarantaine moesten omdat iemand van Polen positief was, zaten zij met zn zessen nog wel in hun ‘bubbel’ bij elkaar.
En als iemand in je directe omgeving positief is moet je toch ook 5 dagen daarna binnen blijven sowieso? Dus zou wel raar zijn als dat voor hun nu niet geldt.
Ja ik snap het ook niet zo goed. Maar als het wel had gemogen, had ik het eigenlijk wel leuk gevonden als ze wel hadden opgetreden. Met een kartonnen variant van degene die mist ofzo, had echt prima gepast in dat stijltje haha (of Lego )