Songfestival # 2 (Deel 1)

Weet niet of het wel/niet mag gezien ze wel met elkaar in contact zijn geweest maar ze hebben al gezegd dat ze daar of allemaal willen staan of helemaal niet

Ik heb er geen twijfels over dat ze de finale halen maar denk niet dat die jongen na een paar dagen al negatief is, vind het zooo lullig voor ze :weary:

1 like

De band van Oekraine heeft ook mijn meest favo songfestival liedje ooit gecoverd! Wat een heldin is zij

14 likes

Ik vind haar echt geweldig!

2 likes

Ik vind Finland ook wel tof dit jaar!

2 likes

‘Ok happy end’ :sweat_smile:

Opzich goed om te weten dat het hoge tempo dus blijkbaar in meerdere nummers hun ding is. Nu nog even uitzoeken hoe ik hun nummers op half tempo kan afspelen en dan kan ik het denk ik ook wel waarderen! :smiley:

2 likes

:rofl: moet je hem voor de lol eens op 2x zetten

2 likes

MATA HAAAAAAARI

elk uur wel een keer uit t niets door m’n hoofd heen.

15 likes

Same. Ergens hierboven postte iemand dit en kan me er wel in vinden:

10 likes

Vanavond was de juryshow echt top! Wat een leuke sfeer en leuke surprise: ook 3 van de landen die direct door zijn naar de finale werden volledig gedaan. Vooral Spanje is van die landen wel een favoriet bij mij geworden.

Parkeren bij dat parkbee parkeerplaatsje is een aanrader, beetje vage ingang, maar voor 7 euro prima (Slinge en metro was geen optie voor me, ik kwam er vandaag achter dat mijn OV kaart al 9 maanden verlopen was). Echt heel rustig ook en makkelijk de stad uit komen.

Qua show:

Misschien leuker om pas na de show te lezen morgen
  • De zaal ging net name echt keihard los bij IJsland en ook Finland en Portugal.
  • Er zijn meer acts met mannetjes onder “tafels”. In dit geval een rotsblok en een soort gek IKEA meubilair, vooral bij die laatste respect dat de zanger daarop ging dansen!
  • Green screen act is ook echt gaaf!
  • favo quote van de avond van een mannetje dat toelichting gaf rondom de bijzondere dingen in de juryshow “we need some time to take the moon off stage”
  • of wacht: we kregen ook de ingestudeerde zinnen rondom het tellen van de stemmen te horen, zelfs dat is dus ingestudeerd. Benieuwd hoe ze moeten improviseren als ze geen goede stemresultaten hadden haha
  • Nikkie is awesome! De rest ook top, maar Nikkie is echt top als presentatrice!
10 likes

Zin in vanavond :heart_eyes:
Ik wil sowieso Tsjechië, Portugal, Bulgarije, Finland en Letland door! Denk dat Bulgarije en Portugal het sowieso redden maar de rest gaat het lastig krijgen.

Mijn voorspelling is iig dat Zwitserland, San Marino, IJsland en Servië sowieso doorgaan, maar er zijn nog wel wat plaatsen over die lastig te voorspellen zijn

2 likes

Ik ben wel echt best wel gedraaid als het om Jeangu gaat, van “mwah ja prima, neutraal” naar “wow wat geweldig dat we deze artiest met dit nummer met deze boodschap sturen!” En vind de staging er heel vet uit zien, hoop echt dat ie het beter gaat doen dan verwacht!

21 likes

Zo leuk dat alle talkshows deze week in Rotterdam zitten. Haha echt van ochtend tot avond zijn we er mee bezig :joy:

3 likes

Hoe was Eefje? En zong ze NL of Engels (laatste heb ik haar nog nooit horen zingen)?

Waaaaat?! :scream:

2 likes

Negatief getest :partying_face:
Was toch even bang voor een Johannetje :scream:

15 likes

Ja ik heb echt zin in zijn optreden zaterdag!

3 likes

Het is weer tijd om deze te delen:

16 likes

Duncan Laurence is positief getest :frowning:

4 likes

Nooooooooo.

2 likes

Het is altijd tijd om deze te delen :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like