Songfestival # 2 (Deel 1)

Dat jongetje💙

1 like

Ik heb eigenlijk alweer (nog steeds?:rofl:) Say na na na in mijn hoofd​:crazy_face:

5 likes

Ik zit heel de tijd met Hooverphonic in mijn hoofd, ik vind het echt een goed nummer.
Maar ik vind ze stom na hun actie van vorig jaar en door hun algemene arrogantie :joy:

6 likes

Finale kijken we altijd met een bevriend stel en verder heel veel appen met (ook schoon)gezinsleden! Lekkere nerd

1 like

Haha ja ik ook omdat hij net op tv was :joy::joy: Jeroen Kijk in de Vegte ging ook helemaal stuk

Geen vrienden, wel één van mijn zussen! We hebben het ook allebei van mijn vader, die was vooral van het eind van de jaren zestig tot het midden van de jaren tachtig groot fan, een paar van zijn favoriete liedjes ooit zijn dan ook Après Toi, Tu Te Reconnaîtras en Eres Tú :grin: Tegenwoordig kijkt hij het wel nog met mij, maar is niet meer zo die hard fan als vroeger. Wel leuk dat mijn zus en ik het stokje hebben overgenomen.

1 like

ik ken geen feitjes enzo maar m’n tante keek het altijd en dan mochten we opblijven dus zodoende werd ik songfestival fan. was wel zuur 2 jaar geleden dat Nederland eindelijk won want we wisten net twee weken dat ze nog maximaal een halfjaar te leven had dus we wouden vorig jaar als ode aan haar naar het festival. maar nu heb ik m’n ma fan gemaakt en daar kijk ik deze week mee. sorry voor het dode cavia verhaal :sweat_smile:

2 likes

Zojuist na m’n dienst m’n tweede AstraZeneca prik gehad. Nu snel naar huis racen om op tijd te zijn voor de tweede halve finale :star_struck:

5 likes

Mijn beste vriend die is echt ultiem fan haha. Verder niemand

1 like

Oh Eefje Visser gaat openen vanavond. Verklaart misschien waarom ze korter de tijd krijgt dan Davinia had dinsdag

2 likes

Nikkie is echt een natuurtalent, ze doet het zo ontzettend goed allemaal en ze is nog zo jong, die gaat echt een insane grote carriere tegemoet (is nu al, maar ik denk dat ze haarzelf echt gaat overstijgen).

9 likes

Iedereen nog ff de mobielies opladen! Anders ben je niet connected vanavond

5 likes

Jaa m’n schoonzusje

1 like

En ze is daarnaast ook nog eens heel lief. Had dr een paar jaar terug ontmoet toen ze op een event was om een blad te signeren en op foto’s te gaan enzo (iedereen liep dr toen voorbij, zou nu niet meer gebeuren). Haar moeder was er ook en die deed van die beautybehandelingen. Ik wist niet dat ze dr moeder was maar ze ging opeens super trots vertellen over Nikkie. Echt aandoenlijk haha. Gun dr echt een grote carriere :heart:

6 likes

Ik heb 1 vriend met wie ik op mijn 10e al het songfestival kijk. Zijn vrouw heeft ook geaccepteerd dat zij getrouwd zijn, maar ik ben zijn songfestival soulmate.

6 likes

Ja er is ook een tweede act

Niemand obsessed maar wel 4 vriendinnen met wie het tegelijk via app kijk, met commentaar :smirk: best wel luxe

2 likes

Nog steeds een raar verhaal

Hahah ja t vergt wel multitasken en tis een beetje als appen en rijden, je mist de details.
De finale ga ik wel live met twee van hen kijken :smirk: ook wel een corona-hoogtepuntje

1 like

Als ik dus bij mijn ESFBFF ben kijk ik alleen. Vanavond staan het forum, twitter, en web whatsapp open en split ik mijzelf op in 4 mensen.

5 likes