Songfestival # 2 (Deel 1)

Volgens mij is family show hetzelfde, want ik zag dinsdagmiddag ook niks korter ofzo dan live op tv was die avond! Ah ik vind Eefje zo leuk, hopelijk komt het goed over vanavond!

Hoe was het verder? Of heb ik je berichtje gemist?!

1 like

wil je niet zo over onze tradities praten ja!! alles word ons afgepakt!!!

1 like

Heb echt zin in vanavond!! Ik snap er alleen geen zak van dat ze iedereen lekker laten presenteren etc. De kans dat Edsilia Corona heeft gekregen is vrij groot lijkt me en ze test natuurlijk nog negatief vandaag. Ah well.

Hahahaha agoss. Lekker eten en dan straks alles nog een keer zien! Ik was ook echt gesloopt, dag erna ook nog.
Tof dat het goede optredens waren, en omg die foto van Griekenland hahahah :joy:

1 like

Ik ook! Maar ben het meest benieuwd naar Polen, dat nr komt sowieso in mijn Spotify Wrapped ‘21

2 likes

San Marino, IJsland, Griekenland, Zwitserland!

Edit o ja en Polen vind ik ook leuk, alleen de beelden van de repetitie vond ik niet mooi. Je zag de zanger niet omdat er vuur tussen hem en de camera was?? Haha hopelijk is dat nog aangepast

Whaha die Froukje verneukt echt Ding A Dong nu bij Vooravond. Sad, klinkt nergens naar

1 like

Ik vond Polen in het echt heel erg leuk en goed!! Zeer strakke choreo en er stond een geheime achtergrondzanger bij die niet op tv komt haha

Al weet ik niet of het doorgaat door al het andere geweld

1 like

Zooo echt niet mooi nee!

1 like

De make-up en setting doen veel.
Dit is ze ook (foto van toen ze gearresteerd werd):
image

MATA HARI

7 likes

Dat ziet er al meer uit als een Friese Greet ja

MAMAMAMATA HARI

14 likes

Ja hier heeft ze wel de klassieker Nederlandse aardappelgezichtsvorm

(Takes one to know one)

15 likes

Echt zin om te dansen met Flo Rida. Wordt echt een leuke opener

Omg haha en wie vindt Moldavië ook stiekem leuk? Met die ijsjesclip :joy:

3 likes

Ik zit er klaar voor :star_struck: alleen jamner dat het nog meer dan een uur duurt pff

Mijn voorspelling voor de qualifiers: Zwitserland, Finland, San Marino, Ijsland, Bulgarije, Portugal, Oostenrijk, Griekenland, Servie en Denemarken

Een paar staan zo hoog bij de betting odds dat het wel goed moet komen maar de laatste zijn echt tricky om te raden. Zie het ook wel gebeuren dat bland ass Estonie doorgaat omdat mensen hem knap vinden

Haha ah die beelden van Stefania bij het junior songfestival (ik kijk Npo 3, vaste prik deze week om 19.30!). Zo schattig

Hahaha dat jochie bij de vooravond over het songfestival :star_struck::star_struck: 10 jaar en weet er alles van

Helena Paparizou :heart_eyes::heart_eyes: vind dat echt een leuk liedje

3 likes

You’re my lovahhhh

1 like

De video

7 likes

Welke liedjes van de eerste halve finale hebben jullie al in je hoofd gehad?

• Litouwen
  • Slovenië
  • Rusland
  • Zweden
  • Australië
  • Noord-Macedonië
  • Ierland
  • Cyprus
  • Noorwegen
  • Kroatië
  • België
  • Israël
  • Roemenië
  • Azerbeidzjan
  • Oekraïne
  • Malta

0 stemmers

Australië heeft echt z’n plek in mijn hoofd geclaimd vandaag.

1 like