Ik moest bijna huilen omdat ik dacht dat Finland er niet bij zou zitten 🥲🥲🥲🥲
ik vond Denemarken echt kut
Nu hoop ik dat niemand voor zaterdag opeens een positieve test krijgt want ik wil iedereen gewoon live zien optreden.
Was wel te verwachten, volgens mij stond hij bij de bookmakers echt al weken op de allerlaatste plaats
Oostenrijk really?
Was hem alweer (voor de derde keer) vergeten
Die Flo Rida accepteer gwn dat je vergane glorie bent sneuneus
Dus plastic ogene, Ali eilish, die blonde in zilver pakkie die lijkt op de andere blonde in zilver pakkie en coole edgy rockers
Ik ben echt teleurgesteld!!!
Denemarken is ROBBED, hoe de fuck is Moldavie door over hun?? En Letland was ook nog een betere optie dan
Rip Georgië
Why…whyjajajajyyyyy? Het is zo’n heerlijke act.
Estland
Snap niet dat Moldavië, Servië en Albanië door zijn, allemaal schreeuwlelijks (Als ik het goed heb onthouden, alles lijkt zo op elkaar)
Moeder zit nu in het Russisch te schelden dat ze niet snapt waarom de bimbo’s van Azerbaijan en die chick van Moldavië door is. De haat zit echt diep
Haha en sws een tikkie vals. Maar hij had een gunfactor en geen glitterpakje en hij zong over de zee en bergen ipv een break up
Het oosten is op dit gebied gewoon nog een front
Ik vond het wel een mooi optreden, hij zong wel echt goed live
Amen
Maar wel vrij saai
Hij denk ik ben die amerikaan die gaat infiltreren bij Eurovisie geschiedenisboeken in allessss
Die semi finales eindigen steeds zo abrupt vind ik
Maar dat komt denk ik omdat de finale altijd zo fucking lang duurt met dat stemmen
Ik kan me hier dus niks bij voorstellen hahaha als ik het liedje van Belgie niks aan vind ga ik er ook niet op stemmen alleen maar omdat het ons buurland is, maar in andere landen komt dat echt nog teveel voor idd
Dit doet me denken aan die keer dat Yuna Kim van haar gouden medaille is beroofd door de partijdige jury bij de Olympische Spelen in Sochi