Songfestival # 2 (Deel 1)

Ja dat dus! Ik zit nu echt thuis alsof ik net van een cool feestje opgehaald ben door mn pa. Ben nog helemaal niet ready, wil een afterparty

2 likes

Hi Oma Miep! Haha in reclame van Coop sponsor van Songfestival.

9 likes

Nederland en Belgie geven elkaar ook altijd hoge punten hoor, dat is echt niet iets alleen van het oostblok

6 likes

Nouja wij krijgen en geven ook altijd heel veel punten aan Scandinavië haha, iedereen doet het, maar uiteindelijk win je niet door vriendjespolitiek

1 like

Ja sowieso heel veel buurlanden
De Scandis ook

2 likes

Ik hoop zo dat Italië wint hé.

1. Italië
  2. IJsland
  3. Finland
1 like

Maarja toch is het Songfestival ~apolitiek~ he!! Dat vind ik wel echt het domste ooit maar goed

2 likes

Ik blijf bij Oekraine voor de 12 punten! Als hun optreden zaterdag nog net een tandje intenser zal zijn dan de 1e helft kunnen ze t echt winnen.

3 likes

Ik vraag me echt af wat Duncan nu dan aan het doen is
Huilend aan het kijken vanuit bed ofzo?
Zo sneu man arme Duncan

6 likes

Ja!! Hoewel ik ook heel benieuwd ben naar Italië en Frankrijk. Maar samen met Oekraïne zijn dat voor mij wel de winnaars denk ik dan

1 like

Stuk

13 likes

Vind Oekraïne echt helemaal niks. :upside_down_face:

7 likes

Haha ik wou net zeggen dat ik Oekraïne op repeat heb staan
Vooral deze volledige versie, die bouwt zo lekker op

Moet echt even mindfulness video’s kijken om tot rust te komen ofzo, ik zit helemaal te springen op de bank

11 likes

Deze had ik nog niet gezien. Dit is toch fucking badass? Love it. Hoop echt dat ze zo hoog mogelijk eindigen.

4 likes

Omg deze nabespreking ik wil het niet
Een of andere goochem zei net al “ja hoezo is Duncan niet ingeënt?? Ik zeg maar iets”
Zeg maar niks

En dan zit Jort Kelder er ook nog bij ophouden

3 likes

Daarom kijk ik naar Beau met Geer en zijn gouden jasje

Haha lol dat van Griekenland ziet er vanuit de zaal echt niet uit idd

8 likes

Ik schakelde over en zag toen Maxim Hartman en Angela de Jong SOS
Edit: oké gelukkig heeft Geer naast dat gouden jasje ook nog een swarovski douze points shirt aan

3 likes

Ayeeeee heb ik er toch weer 8 voorspeld :joy::+1:

2 likes

Ik dacht echt dat nu de Vikingen kwamen.

3 likes