Neee… mijn vriend en ik keken elkaar aan van wtf. Hoezo zegt er inderdaad helemaal niemand wat van?
Dat vind ik vooral shocking. Op insta wel Nikkie helemaal onderkwijlen, maar ondertussen schijnheilig je mond houden bij dat soort uitspraken, walgelijk.
Boulevard is ook een ordinair roddelprogramma. Had niets anders verwacht🙄
Er zijn nog genoeg mensen die er zo over denken trouwens, afgelopen weekend zei de broer van mijn vriend nog hij, toen het over Nikkie ging. Die heb ik even een goede uitbrander gegeven Was echt pislink, voor dat ze haar coming out had noemde mijn zwager haar ook geen hij dus get your shit together.
Viel mij ook op! Hij zei dat het van boven mooi is maar dan zie je ineens die armen van een bouwvakker met al die tatoeages.
Snap sowieso niet wat voor vreemde knakker dit is en waarom hij denkt dat dit oké is om te zeggen
Over Nikki zei hij dat haar armen vol tatoeages in de jurk armen als die van een bouwvakker zijn. Hij heeft niet gezegd armen van een man.
Ohhhh dan valt het reuze mee!!
Oh wow nee dat maakt het wel goed natuurlijk
Heb het dan verkeerd verstaan, maar ik vind de opmerking minstens net zo raar
Edit: goed dat je er wat van gezegd hebt @Stofdoek ! Naast dat zulke opmerkingen bizar zijn, zijn ze ook nog eens onnodig
gerard joling zat gister bij beau ook iedereen van ijsland af te kraken en hoe lelijk ze allemaal wel niet zijn. hij bleef maar doorgaan, eikel.
Ohja net ook over Italië dat ‘ie dat helemaal niks vindt en dat ‘ie sowieso een allergie heeft voor mannen met nagellak
Edit: dit was ook bij Boulevard
Ik heb deze veel geluisterd:
Mahmood - soldi
https://m.youtube.com/watch?v=M-aoyPa41Ic
Maar is misschien niet heel onbekend, want nog vrij recent en werd tweede geloof ik.
Ik oookkkkk
En de betekenis ook nog eens mooi: Barbara Pravi: Voilà lyrics in English - France Eurovision 2021
Was fucking zielig dat ie zo weinig punten kreeg, ga altijd helemaal los op dat liedje, lekker met je bootie shaken.
Ze hebben ook echt Cyprus (glitterpakje 1) en Albanië (glitterpakje 2) achter elkaar gezet
Gelukkig voor glitterpak 3 komt ze er niet gelijk achteraan
Alle ‘bekende’ Nederlanders over het songfestival als er veel act zijn met mooie mannen/vrouwen, sexy pakjes en dansers en iets minder focus op de zang: ‘Het is een SONGfestival! Het gaat helemaal niet meer over de muziek, bah, nou ik kijk niet meer hoor!’
‘Bekende’ Nederlander over act met een aanstekelijk leuk liedje maar zonder sexy pakjes: ‘Dit is helemaal niets, ze zijn lelijk.’
Er zit nu al een paar minuten dat I’m a fallen angel in m’n hoofd. Echt fml wat een schijtnummer
Onpopulaire mening, maar ik heb dat nummer van Frankrijk geluisterd en ik vind er gewoon echt niets aan.
Whaha ik vind dit dus echt hilarisch