Songfestival # 2 (Deel 1)

Ik wilde dit ook net zeggen!!! Het is zo gezellig en leerzaam en ik lach me soms kapot :heart: :cry:

Deze vind ik allebei ook heel cool maar niemand heeft het er ooit over of weet welke liedjes ik bedoel haha zo jammer. Heb ze vanmiddag weer lekker zitten luisteren, echt tof.

5 likes

youcanseethatwathevaathewheathaaaa

that the wind’s always there lol @Canvastas

3 likes

Yodeliyodeliyodeliaiaiaa

14 likes

The decision has got to be made wohohohohohohohohohoho iyeahhh

1 like

Die andere tick tock spookt nog weleens door m’n hoofd

3 likes

Snap ook nog steeds niet waar die tekst over gaat hahaha.

Even random wat dingen die in mijn herinnering ook leuk waren.

(vind dit echt hilarisch en catchy ook al lijkt het op let it go)

Lekker lied was dit ook

5 likes

Ja verder dan een soort Dracula die door weer en wind op zijn brandende piano blijft spelen kom ik ook niet.

Ik vind Frankrijk ook echt heel goed maar ik gun het Frankrijk echt niet dat ze het songfestival mogen organiseren. Erger me elk jaar weer aan dat alles in het Engels en het Frans moet worden verteld en ik stel me nu zo voor dat dan alle presentatie helemaal Frans is en dan een paar zinnen Engels tussendoor haha.

9 likes

Dat ‘britse’ accent is echt cringey maar verder vind ik dit ook een catchy hitje hoor

13 likes

Vind ik ook zo’n vergeten nummer die ik chill vind

2 likes

deze vond ik ook altijd mooi!

3 likes

Als Frankrijk morgen niet wint… nouja dan niks maar zij verdient het écht! Pure kwaliteit.

4 likes

Jaaaa Sebi! Zo mooi.

1 like

Ik ben ook ineens zo’n fan van France. Die emotie in dat lied enzo, echt :sob: :heart:

3 likes

Ik hoop echt dat de rest van Europa dit ook voelt! Is toch veel leuker dan zo’n mannen basher song van Malta…

Anna Nooshin’s lijflied

3 likes

Ohmijngod. Ik kijk RTL Boulevard. Er is daar een man die de Songfestival jurken aan het beoordelen is. Hij zei over Nikkie “heel mooie jurk en mooi gezicht. Maar de aandacht gaat naar de tatoeages. De aandacht gaat naar boven, maar dan zie je opeens de armen van een bouwvakker”

Edit: over Edsilia zei hij “vroeger in de klas vouwde je een papiertje dubbel en dan tekende je een hoofd. Dan ging het papiertje naar de buurman en die tekende dan het lijfje. De volgende de benen”. Prima als het niet je smaak is maar vind het wel heftig om zulke dingen zo te zeggen bij Boulevard…

Edit 2: ik verstond over Nikkie dat hij zei dat ze armen als een man heeft, maar het was “armen van een bouwvakker”

1 like

Neeeeee joh, zei iemand er wat van? Nee natuurlijk niet trouwens, het is RTL boulevard. Ik kots op zulke mensen :face_vomiting:

2 likes