Songfestival # 2 (Deel 1)

Maar echt, ik ben bijna 24 en zie er echt jonger uit.

2 likes

Ik word zo verdrietig als ik op insta en facebook reacties lees van Nederlanders onder berichten over Jeangu. ‘‘vertegenwoordigd niks wat Nederlands is’’ ‘‘Geen Nederlands lied’’ ''Davina had tenminste wel gewonnen want die is Nederlands". Ik weet dat het vooral dommigheid is van deze mensen maar toch

6 likes

Wat een onzin kletsen die mensen, blijkt maar weer dat als je ergens niks van weet je maar beter je mond kan houden.

2 likes

De eerste halve finale gisteren teruggekeken en heb nu echt veel zin in vanavond. Ik vond Oekraïne echt zo goed! Wat een nummer, heel vet.

3 likes

Oehhh, vanavond zijn Oekraïne en Frankrijk (en Azerbeidzjan) achter elkaar aan de beurt…!

Zwitserland vind ik ook mooi, maar wordt geen top 3 denk ik.

2 likes

GOOOOOOOOOOOOOOOOOD I’M SO EXCITED!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Weet gewoon niet hoe ik m’n tijd tot 21:00 voel moet maken aahahah

14 likes

Ik ben nu die Netflix film over het songfestival aan het kijken, beetje in de mood komen :man_dancing:t3:

11 likes

Oeh dat is ook een goeie.

Ik ga straks naar een rocycle les met eurovisie thema :star_struck:

9 likes

Vooral weer zin in de puntentelling, dat was altijd al mijn favoriete onderdeel whahahha. Zo spannend altijd, hoop dat NL toch een beetje kan verrassen door hoger te eindigen dan de voorspellingen, zo slecht is t helemaal niet. Het refrein is heel catchy, zit al de hele week in m’n hoofd.

4 likes

@Zemraluani

7 likes

:joy:

13 likes

Hahaha dat einde. :joy::joy::joy:

Edit: wel erg interessant!

1 like

De podcast van Marc Marie en Aaf is ook heel leuk om in de stemming te komen! Ze hebben het opgenomen gister in Ahoy vanuit het commentatorenhokje, dus je hoort de hele tijd allemaal nummers erdoor heen haha

7 likes

Ik las zelfs een comment “Het songfestival is een buitenlanders festival geworden :angry:”.

Ehm… is dat niet precies de bedoeling?! Als je niet graag mensen uit het buitenland ziet dan is het songfestival sowieso geen aanrader om te kijken.

13 likes

Awesome!!! Heel veel plezier (de rest ook natuurlijk!)

Las dit net in de krant :joy:

7 likes

Jeangu moet bij het laatste refrein even z’n microfoon richting de zaal doen, zo van ‘come on!’, en dat heel het publiek dan meezingt

1 like

:partying_face::partying_face::partying_face:

Veel plezier allemaal!! Ben benieuwd hoeveel van jullie ik tegenkom zonder het door te hebben

22 likes

Veel plezier allemaal!

1 like

Ik hoorde trouwens opeens vannacht rond 02.30 wat mensen buiten heel hard ‘I’m a, I’m a fallen angel’ (van Noorwegen) zingen haha, wilde eigenlijk m’n raam open doen om mee te zingen maar wil m’n buren wel te vriend houden :joy:

10 likes