Songfestival # 2 (Deel 1)

Alle effecten!!! En glitters

afbeelding

15 likes
Wat trek je aan?
  • Glitterjurk
  • Glitterpak
  • Glittercatsuit

0 stemmers

1 like

Bij voorkeur een zilveren glitter jurk natuurlijk :rofl:

1 like

Hahah wat grappig! En wat leuk dat je tickets hebt liggen voor zijn concert!

Lena had ooit met één van de Jedwards

2 likes

Ja I treni di Tozeur is zo’n mooi nummer!

3 likes

ik kan het nergens vinden maar hoop dat het klopt (over IJsland(

7 likes

Hoe graag ik het ook zou willen, zijn de Nederlandse coronaregels dat je als je positief test en geen klachten hebt, alsnog 5 dagen in isolatie moet. Hij is woensdag positief getest dus zou wel raar zijn als dat opeens nu niet meer geldt. Maar snap dan ook niet helemaal waarom hij vandaag weer is getest.

2 likes

Late to the party, maar dit vind ik ook wel een lekker nummertje.

Ik denk omdat als hij vandaag weer positief zou testen die vijf dagen nog niet ingaan. En als hij negatief zou testen wel?

Omg ik mag morgen via via naar de finale op mega chille plekken! :heart:
Duimen morgen voor een negatieve test, want ik vind het wel spannend na dinsdag en woensdag al in Ahoy te zijn geweest.
Nog niemand die klachten heeft overgehouden tot nu toe?

19 likes

Als ik het zo op de RIVM site zie gaat het als je geen klachten hebt sowieso om 5 dagen na een positieve test, en je hoeft na een positieve test sowieso niet te hertesten. Als je geen klachten krijgt mag je na 5 dagen uit isolatie, zonder nieuwe test. En als je toch klachten krijgt dan langer.

Maar anyway, het zou ergens wel hilarisch zijn als IJsland morgen wint en dat dan zowel de vorige winnaar als de huidige winnaar er niet zijn om de trofee over te dragen! Dat wordt een knap staaltje improviseren dan.

Zou ook wel apart zijn dat ze dan aan 2 songfestivals mee hebben gedaan (als je vorig jaar dus meetelt) maar dan pas voor het eerst live voor publiek op treden op een songfestival het jaar na hun winst :joy:

@EleanorRigby jaloers!! Heel veel plezier! We horen het graag als er nog meer kaarten over blijken :wink:

2 likes

Wat supertof! Veel plezier!! Vergeet niet goede “behind the scenes” foto’s en verhalen te delen met ons :stuck_out_tongue_winking_eye: Geniet ervan!!

Zijn er nog meer lucky bastards hier die bij de finale aanwezig zijn?

1 like

Ik ben naar de finale jury show geweest! Het was echt geweldig echt zo leuk om het vanuit de zaal mee te mogen maken

23 likes

Nou mijn test zit er alweer op en de uitslag is al binnen (negatuef) :partying_face::partying_face: nu op weg naar Rotterdam

Weet niet of er nog iemand nerveus is voor de rest maar het viel echt reeeuze mee, deed bij mij ook geen pijn of zo (daar was ik zelf bang voor)

13 likes

Ik ga zo naar de family show🥳 iemand die weet tot hoelaat die ong duurt?

this is our night! Flyyyyyy to the top baby

heb er zin in! Veel plezier voor diegene die er bij zijn vanavond!!

3 likes

Hahaha je bent niet de enige.Ik werd steeds wakker met een soort songfestival medley in m’n hoofd :sweat_smile: als wij ons zo voelen, hoe moeten die artiesten zich wel niet voelen de hele week :scream:

1 like

17 likes

Ahhh Duncan, hoop dat ze iets vets hebben bedacht. Volgens mij gaat het wel oké met hem, hij maakte flauwe grapjes op Insta gister zag ik. Maar heb er wel een beetje buikpijn van dat ie er niet bij is vanavond.