Songfestival # 2 (Deel 1)

Ik ga ook! Rond 5 uur moet het klaar zijn.

Ben zenuwachtig voor de uitslag van de test, pff…

1 like

Het is wel zuur, maar aan de andere kant; waarom zat hij niet in een bubbel? Hij bleek gewoon naar huis te mogen. Ze zeggen van de organisatie dat ze het niet kunnen verplichten maar vind het echt erg naïef van Duncan dat je denkt dat het je niet overkomt. Ik had het zekere voor het onzekere genomen als ik hem was.

1 like

Oh ja zeker, ik zou me echt zo veel mogelijk isoleren om dit in elk geval te laten slagen ja.

Maar alsnog wel knap dat de pandemie al 15 maanden duurt en hij het dan net nú krijgt. 🥲

9 likes

Prima! Beetje huiskamertemperatuur had ik het idee (toen ik zat, in de gangen was het iets kouder)? Ik zou gewoon een vestje meenemen en/of je jas bij je houden en over je stoel hangen.

De pyroshizzle is wel heet trouwens. :stuck_out_tongue: Dat voel je ook in de zaal.

3 likes

Ik heb gisteren die docu gekeken waarin je een kijkje krijgt achter de schermen en er lopen ZO veel mensen rond! Je ontmoet daar zo veel mensen en dan ook nog eens zonder afstand. Ongeluk zit in een klein hoekje denk ik.

2 likes

Ik zei tegen m’n baas dat ik in de Eurovisie bubbel zit, dus toen zei ze dat ze een fout glitterpak verwacht vandaag in de winkel

Nou, die kan ze krijgen :smirk:

Summary

48 likes

Uitgaansvibes voor het eerst in 1,5 jaar

Samenvatting

24 likes

Ik zit er pas sinds een paar dagen in, maar vind Italië ook leuk. Zo’n bandje waar ik op een festival wel ff zou gaan kijken

1 like

Ik vind het niet iconisch qua nummer, idd niet vernieuwend, maar voor haar persoonlijk: ze is 18, POC, body positive en heeft een knettergoede stem. :raised_hands: Rooting for her hoor.

Die backstage story van hoe Nikkie door die gangen rent, leuk om te zien.

16 likes

18!??? Hoe oud zien tieners er tegenwoordig uit mijn god

10 likes

Ditzelfde dacht ik bij Stefania, die is ook 18

1 like

Maar echt, ik ben bijna 24 en zie er echt jonger uit.

2 likes

Ik word zo verdrietig als ik op insta en facebook reacties lees van Nederlanders onder berichten over Jeangu. ‘‘vertegenwoordigd niks wat Nederlands is’’ ‘‘Geen Nederlands lied’’ ''Davina had tenminste wel gewonnen want die is Nederlands". Ik weet dat het vooral dommigheid is van deze mensen maar toch

6 likes

Wat een onzin kletsen die mensen, blijkt maar weer dat als je ergens niks van weet je maar beter je mond kan houden.

2 likes

De eerste halve finale gisteren teruggekeken en heb nu echt veel zin in vanavond. Ik vond Oekraïne echt zo goed! Wat een nummer, heel vet.

3 likes

Oehhh, vanavond zijn Oekraïne en Frankrijk (en Azerbeidzjan) achter elkaar aan de beurt…!

Zwitserland vind ik ook mooi, maar wordt geen top 3 denk ik.

2 likes

GOOOOOOOOOOOOOOOOOD I’M SO EXCITED!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Weet gewoon niet hoe ik m’n tijd tot 21:00 voel moet maken aahahah

14 likes

Ik ben nu die Netflix film over het songfestival aan het kijken, beetje in de mood komen :man_dancing:t3:

11 likes

Oeh dat is ook een goeie.

Ik ga straks naar een rocycle les met eurovisie thema :star_struck:

9 likes

Vooral weer zin in de puntentelling, dat was altijd al mijn favoriete onderdeel whahahha. Zo spannend altijd, hoop dat NL toch een beetje kan verrassen door hoger te eindigen dan de voorspellingen, zo slecht is t helemaal niet. Het refrein is heel catchy, zit al de hele week in m’n hoofd.

4 likes