Songfestival # 2 (Deel 1)

@Zemraluani

7 likes

:joy:

13 likes

Hahaha dat einde. :joy::joy::joy:

Edit: wel erg interessant!

1 like

op radio 2 nu de songfestival top50, ben al helemaal in de stemming!

3 likes

De podcast van Marc Marie en Aaf is ook heel leuk om in de stemming te komen! Ze hebben het opgenomen gister in Ahoy vanuit het commentatorenhokje, dus je hoort de hele tijd allemaal nummers erdoor heen haha

7 likes

Ik las zelfs een comment “Het songfestival is een buitenlanders festival geworden :angry:”.

Ehm… is dat niet precies de bedoeling?! Als je niet graag mensen uit het buitenland ziet dan is het songfestival sowieso geen aanrader om te kijken.

13 likes

Awesome!!! Heel veel plezier (de rest ook natuurlijk!)

Las dit net in de krant :joy:

7 likes

echt leuk, heel veel plezier!!

Jeangu moet bij het laatste refrein even z’n microfoon richting de zaal doen, zo van ‘come on!’, en dat heel het publiek dan meezingt

1 like

:partying_face::partying_face::partying_face:

Veel plezier allemaal!! Ben benieuwd hoeveel van jullie ik tegenkom zonder het door te hebben

22 likes

Veel plezier allemaal!

1 like

Ik hoorde trouwens opeens vannacht rond 02.30 wat mensen buiten heel hard ‘I’m a, I’m a fallen angel’ (van Noorwegen) zingen haha, wilde eigenlijk m’n raam open doen om mee te zingen maar wil m’n buren wel te vriend houden :joy:

10 likes

ik raad jullie nu aan radio 2 op te zetten

6 likes

Ik heb zoooooo zin in vanavond!! Wordt echt een feestje!! Ga het voor het eerst met mijn vriend kijken. Hij was het dinsdag gewoon stiekem aan het kijken en nu wilt hij de finale ook zien! Had ik niet verwacht. Zijn die zilvere pakkies toch ergens goed voor :joy:

En voor iedereen die bij de family show is en bij de finale OMG!! Have fun!!!

18 likes

Is dit tijdens de repetities? of heb je al de hele dag toegang tot de zaal tot vanavond? Benieuwd hoe dat werkt. (misschien is het al uitgelegd, dan sorry)

Is het hele optreden van de Nederlandse stand in voor Oekraine ergens te vinden? Kan alleen clipje van 40 seconden vinden, maar ben zo benieuwd.

2 likes

Ga hier helemaal lekker op deze lijst. Feestje in m’n eentje terwijl munne mens staat te douchen

2 likes

@Zemraluani Molitva staat slechts op 28.

2 likes

molitvaaaa, zo mooi!

@DoeMaar haha heerlijk he.