Songfestival # 2 (Deel 1)

Uhm pardon duurt t echt tot 1.15? Ik dacht altijd tot 12 uur ofzo. Maar snapte t al niet want de halve finales duurde maar tot 23.15 en dacht nu zijn er veel meer dus hoe kan t dan maar een uur langer zijn met al die extra acts.

Ik wist al dat ik t einde niet ging halen maar nu zeker :joy:

4 likes

Ik vond Zwitserland en Portugal echt suuuper mooi vanmiddag! Die konden allebei zo mooi live zingen.

Finland en Italië waren lekker energiek, vond Finland ook lekker warm met dat vuur steeds. Ben benieuwd hoe zij het doen, Italië is wel bekend dat ze populair zijn maar ik had echt het idee dat mensen goed gingen op Finland.

Ondanks dat Ijsland precies hetzelfde was als we al hadden gezien was die ook heel leuk, vind het liedje sowieso een stuk leuker met de show erbij!

4 likes

Ik vind het alleen zo naar dat ik vanavond niet onder Jan Smit uit kan. Normaal kijk ik bbc zodat ik geen Jan heb, maar nu is Jan daar natuurlijk nog steeds :sob:

21 likes

Ja dat snapte ik ook niet, in mijn herinnering was het altijd veel eerder klaar

Niet dat het ooit oké is om te zeggen, maar die Leco is echt blijven hangen in 2004 qua meningen maar vooral ook qua make-uplooks.

5 likes

Eerder weg bij mijn date want ik moet het Songfestival zien en wil het niet met zijn gezucht en commentaar erbij :grimacing:

8 likes

De foto hierbij :joy: :joy:

18 likes

Dit zou ik zo kunnen zijn hahah. Ben mayo addict sws.

2 likes

Mayo is the best

1 like

Jezus @Oprah, hoe ga je op Paul de Leeuw?

5 likes

Ik keek iets terug en daarna kwam het songfestival met audiodescriptie en dat is eigenlijk echt geweldig!

“Witte cirkels draaien en vormen de O van Eurovision”

Of
" Er gaat een strook van licht door Nederland heen langs kleine, tiny huisjes"

Oprecht mooi dat ze dat doen en dat het niveau niet tenenkrommend is. Ik vind deze artiest introducties eigenlijk leuker dan het normale Nederlandse commentaar.

6 likes

Haha love it. Mensen die mosterd bij de kroket/bitterbal nemen: mij nie bellen.

4 likes

Of Tix van Noorwegen?

1 like

mama? ben jij dat?

2 likes

HALLO GRAHAM NORTON IS HIER?? rennen naar rotterdam

16 likes

Nou ik zag Eric van Tijn langskomen, die was in mijn ogen ook ineens best wel aantrekkelijk :woman_shrugging:t3:

3 likes

Op welke zender gaan jullie straks kijken? Gewoon NL1 of BBC?

Ik word gewoon blij van Graham Norton te zien!

7 likes

Gewoon NL1, via de app op tv. Als ik hem niet weer op pauze zet en ik daardoor achterloop met jullie zou wel fijn zijn vanavond :clap:t2:

2 likes

m’n moeder wilt nl1 :sob: m’n moeder wou ook niet naar Rotterdam :sob: m’n moeder ruineert m’n eurovision vibes

grapje :eyes: mocht ze meelezen :eyes:

8 likes