Ik zou al mijn buren kunnen uitnodigen zoveel snacks heb ik gekocht.
This was Graham Norton, winner of the meet and greet
BBC omdat ik van Graham zijn commentaar hou. Alhoewel ik Sander van de week ook wel leuk vond
Ik ben aangewezen op NPO start (geen tv-abo), dus Nederland hier
Haha dat je moeder nu dan meeleest van “moehaha, wat zal ik nog meer doen ”
Als Graham wat leuke oneliners erin gooit: schroom jullie niet om ze te delen.
doet tv uit tijdens de uitslag. “nou, tijd om te gaan slapen”
Haha SAME, huilon.
Moest trouwens net nog denken aan die fucking grote anticlimax twee jaar geleden, toen Duncan won en de show afgelopen was er toen helemaal NERGENS een nabeschouwing ofzo was op tv. Zat ik daar met een hartslag van 100/minuut en nog nasnikkend in m’n eentje naar tien herhalingen van het journaal te kijken. En met een deel van jullie in de chat.
Oe het laatste blok nummers vind ik het sterkst.
Heb vanmiddag al als een ware volwassene alles qua snacks in schaaltjes gedaan incl. sausjes (behalve de mayonaise dan) zodat ik nu alles alleen maar uit de (koel)kast hoef te pakken. Echt slim van mezelf.
Ik heb bitterballen, kaassouffle, kipnuggets, 4 zakken chips, nootjes pfff. Voor mij alleen. Denk dat ik een gedeelte maar bewaar voor morgen bij de formule 1
Ben nog steeds niet thuis vanaf Rotterdam gelukkig heb ik het al live gezien want ik ga het begin missen denk ik
Is ook mijn eigen schuld want we hebben nog een tussenstop gehad bij de maccie
Gvd bijna jongens!!
Heb er zo’n zin in!!! Mijn man is weg dus wil iedereen even bidden dat mijn kinderen zich rustig houden?
Ik heb pizza en wijn (met draaidop ).
m’n moeder houdt wel van Jan smit, dus be warned