O nee ik zie allemaal jullie snacks en ik wilde gezond doen dus heb niets (ja ok komkommer, wortels en ziegler kaaswafels). Nu wil ik ook bitterballen, loempia’s en alles
Ik zit er ook klaar voor! Wie denken jullie dat er gaat winnen? ik denk Italië en heb er zelfs geld op in gezet haha
Enjoy allemaal!!
Uiteindelijk ben jij t gelukkigst en lig je niet met een suikerdip en maagzuur in ben om half 2
ik denk Frankrijk of misschien IJsland
Veel plezier allemaal!!! Ik word echt wild van de lineup, wat een geweldige lijst Ik ga hossen voor het leven
O en ik hoop op winst voor Italië
Denk Frankrijk. Vind het zelf helemaal niks, maar het is wel zo’n lied dat indruk maakt.
Zwitserland!
Ik gok Frankrijk, maar ik wil echt dat vanavond iedereen realiseert dat Oekraïne de bop van de avond is, denk alleen dat dat nummer vooral in de zaal zelf echt intens overkomt en niet zo zeer op tv.
Ik denk Frankrijk, maar hoop Portugal
Omg mijn moeder ook, heb toen ooit eens toen er zo’n kartonnen pop in de Fred Record Shop stond ze een belletje gedaan. Of ik dat ding mocht hebben voor mijn moeder. Nou dat ding heeft echt jaren op de slaapkamer gestaan
Have fun!!!
hahaha haha omekot ze is nu wild van Noorwegen dus als zij 12 punten van Nederland krijgen dan komt dat door m’n ma
Jaaa, wij zitten er ook klaar voor. Zoveel zin in!
Hahahah ik ben daar echt met terugwerkende kracht weer boos over. Voor elke fucking C’ner hebben ze een docu voor als die plots dood mocht gaan, maar een programmering móchten we winnen: nope.
Nou de oven staat aan, almost ready.
Tuutuutuututuuutuuuuduuuyuuh
Daar gaan we!