Ook van de generale van de tweede finale zijn weer wat snippets:
@Bakkes google op bingokaarten voor het songfestival
Ook van de generale van de tweede finale zijn weer wat snippets:
@Bakkes google op bingokaarten voor het songfestival
Hahahahaha wat is dit, i love it!!! Al mis ik Serhat wel
Hahaha ik had alles op amazon besteld twee jaar geleden, en ik had allemaal hapjes uit verschillende landen gehaald bij de Lidl enzo, en ik had van die vlaggetjes met alle europese vlaggen erop, om zowel in de kamer te hangen, en in de snacks te prikken. Ik had ook allemaal glitter tafelkleden en slingers, ballonnen, en weet ik veel wat allemaal En ook de Slavko cupcakes natuurlijk
Oh dat klinkt echt awesome!
Iemand enig idee of je in Ahoy naast merchandise ook nog vlaggetjes/banners van de landen oid kan kopen? Of moet ik daarvoor nog op zoek naar een vlag van m’n favoriete land?
Alexander Rybak met Fairytale op radio 2, helaas herkende mijn vriend het nummer niet Songfestival party on my own
OMG! Vind dat herenshirt veeeel leuker
Ik werd vanochtend wakker met een wijsje in m’n hoofd:
THE QUEEEEEEEN OF THE NIGHT IS COOOOMING
THE BLOOD MOON IS RIIISIIINGGGGG
en dan dat kut deuntje erachter, wat is dat? Een dier ofzo
Hoe dan ook, ik begin compleet in de ban te raken van het songfestival haha. Ik denk dat letterlijk iedereen die ik spreek ik al tegen heb gezegd omg ik heb kaartjes
Ik ga sowieso die sjaaltjes halen hahahaha ZO leuk
Oehhh bedankt voor het delen, ik ga die sjaal proberen te halen morgen
Huh dat wist ik helemaal niet dat ze zo zuur waren Ze hebben echt nog geluk gehad dat ze van jury punten hebben gekregen en daardoor 11e zijn geworden want dat is gewoon een mooi resultaat.
Tuurlijk doe je mee om te winnen maar kon nou niet zeggen dat Lights and Shadows winner vibes had lol
@Baron @NInja
Over Og3ne gesproken, die waren een paar dagen geleden nog in het nieuws
Edit: oh sorry baron dit is waarschijnlijk het artikel wat jij bedoelde, ik dacht dat het een herinnering was aan destijds haha
Haha wat leuk. Dat mannenshirt zou ik wel willen, vrouwenshirt is meer Pride ofzo
Hahaha nou ging het even terugkijken maar dat valt echt reuze mee, ze doen echt alsof er is vals gespeeld Sowieso zat er toch niet veel verschil tussen die eerste landen omdat Bulgarije en Portugal allebei echt bizar veel punten hebben gehaald. En die uitschieters heb je altijd, jury letten meer op de zang en kijkers meer naar de show mijn gevoel.
@kleinmaargroot Ja vind ik ook, jammer dat op het mannenshirt wel iets staat wat met eurovisie te maken heeft en op het vrouwenshirt niet
Dan koop je toch het mannenshirt!
Ja precies. Nog ff kiezen tussen deze en de ekte ekte merchandise van Eurovision
Ja, ik ben daar niet zo moeilijk in hoor vind het raar dat een shirt niet gewoon unisex is eigenlijk bij heel veel kleding vind ik dat. (draag vandaag ook een shirt wat van herenafdeling weg komt, tja).
Succes met uitkiezen!
Ja echt he. Als ze eerst de televoting hadden laten zien en daarna pas de jury dan waren ze denk ik stil geweest. (Of boos op de jury haha)