Songfestival # 2 (Deel 1)

Haha ik zag net een reclame op NPO voor het Eurovisie. Je zag fans in de optredens van hun favorieten gemonteerd. Echt hilarisch :joy:

Ik heb de link gekregen waarmee ik om 16:00 kaartjes kan kopen. Ik zit nu al te trillen van de zenuwen.

6 likes

voor alles

Ik Stan Oekraïne echt :rofl: ik ga helemaal los als ik ze zie tijdens die semi finale :grin:

3 likes

OMG YES IK HEB TICKETS VOOR DE LIVE SHOW VAN DE 1E HALVE FINALE

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

21 likes

Welke artiest en nummer vind je het leukste? (Dit is nu de top 5 volgens de bookmakers)

• Frankrijk
  • Malta
  • Zwitserland
  • Italië
  • IJsland

0 stemmers

Ohh zo moeilijk
Ik twijfel tussen Zwitserland en IJsland maar dan toch Zwitserland dat nummer is echt goed man.
IJslands vorige nummer was echt veel beter.

2 likes

tumblr_7baabd4148a61c5dd7e3af411eda1cbf_5c5ba514_400

10 likes

Ik ben gewoon echt fan van Litouwen maar goed die stond niet tussen de poll haha

3 likes

Sorry als ze stijgen in de peilingen zal ik een nieuwe poll maken :stuck_out_tongue: Ben echt blij dat Litouwen opent, zin in

Hahaha das goed! Vind Malta ook fantastisch dus vooruit :heart_eyes:

1 like

Ik ga denk ik wel stemmen op IJsland, die gun ik de winst het meest

3 likes

Oef stukje van Zwitserland klinkt wel echt mooi :heart_eyes:

Ik ben ook weer zijn nummer van vorig jaar aan het bingen

1 like

Italië >>>> de rest

Maar ik zie dat ik de enige ben :joy: vind de artiest van Ijsland heel leuk maar het nummer is gewoon niet zo leuk als vorig jaar
Zwitserland en Frankrijk vind ik saai en Malta is wel leuk maar krijg daar nou ook niet echt winner vibes van

3 likes

Ja Italië vind ik ook echt heeeel vet maar Malta wat meer Eurovisie. Italie had vorig jaar echt een minder nummer (en daarvoor was het weer te gek)

Zo muzikaal en goede stem

1 like

Oh jaaa ik vond Soldi echt zo ontzettend goed! :clap: :clap: Sowieso echt een topjaar.

Ik ben zo benieuwd naar de staging straks (als in niet alleen de rehearsal maar de hele montage zegmaar omdat daar nog zoveel in kan veranderen). Merk dat bijv Malta, Zwitserland en Italië (nog) niet zoveel met me doen, maar als ze een toffe show hebben kan dat nog best veranderen. Vind IJsland gewoon echt een catchy nummer en een leuke afwisseling dus vandaar dat ik nu voor hun ga.

2 likes

Ja alles ziet er op de beelden van de repetitie nog wel een beetje skir uit, maar denk idd straks op tv wel vet!
Denk dat de show straks ook in Ahoy zelf helemaal niet zo spetterend over gaat komen haha. Cameramensen op het podium :stuck_out_tongue:

Omgggg! Dan ga ik je waarschijnlijk wel zien haha waar zit je ?:joy:

1 like

Same here Dadi moet echt winnen! Haha

2 likes

Denk dat dat ook echt een beetje het verschil maakt, of ze ondanks dat ze optreden voor de camera eigenlijk (want van de tv-kijkers moeten ze de stemmen krijgen natuurlijk) ook echt de zaal meenemen. Diegene die dat doen krijgen mijn douze points! :star_struck:

Al lijkt het me een stuk moeilijker voor de artiesten om de zaal mee te krijgen nu er veel minder mensen zijn en die mensen ook nog veel verder van het podium zitten dan normaal. Ben echt benieuwd hoe dat gaat zijn straks. Maar als je kijkt naar bv. Fuego, Soldi en Toy, daar ging echt de hele zaal los! Dus hoop stiekem nog wel een beetje op zoiets haha. Of collectief janken omdat het zo ontroerend is :smiling_face_with_three_hearts:

1 like