Songfestival # 2 (Deel 1)

Ohhh nooo, wat zeg je nu, hier ben ik het echt niet mee eens, Anouk vond ik goed, Douwe Bob was leuk en The Common Linnets waren fantastisch!

Ik probeer mezelf echt goed in the Eurovision-mood te krijgen, maar ik betrap mezelf erop dat ik telkens de playlist van 2019 wil luisteren ipv die van 2021. :cry:

Heb wel de Unflopped-podcast over ESC2021 geluisterd en zij gebruikten de fantastische term “snaky songs” voor al die nummers met slangenbezweerder-achtige fluitjes. :snake: Dat zijn er best veel dit jaar, haha, maar daar hou ik altijd wel van.

Ik vind trouwens Zwitserland het beste nummer, ga zo de repetitie eens opzoeken, kan bijna niet geloven dat dat live goed wordt, maar las hier net van wel. En begreep dat het echt een hele goede zanger is!

4 likes

Ohh ik ook, die staat echt ver onderaan m’n lijstje

2 likes

Haha kan ik me wel voorstellen! Ik heb er ook wel echt aan moeten wennen maar vind het nu echt zo’n gigantisch lekker nummer

Ik kan dan dus juist echt niet wennen aan Frankrijk. Wat een vreeeeselijk zeiknummer. :weary::weary::weary::weary:

2 likes

Oh die Zwitserland guy staat helemaal wild te dansen op dat chille nummer, haha grappig man.

Oh wauw die visuals bij Jeangu worden denk ik wel echt heel vet! Ik vind het wel een leuk nummer, maar het had instrumentaal wat krachtiger gemoeten om echt indruk te maken denk ik… Maarja, dat was niet de vibe waar ie voor ging.

1 like

Haha ja verbaasde ik me ook over. Hij zakt in de polls dus denk dat het niet gewaardeerd wordt ook. Groot contrast met de manier waarop Frankrijk hun nummer brengt

Wauw Italië staat eerste in de polls, cool cool

Ik las gisteren trouwens dat ze ooit tweede zijn geworden bij de Italiaanse X factor, echt rock en roll :joy:

1 like

Oooopsie geen goede bubbel

Ohh haha ik zei eerder nog dat ik het live leuker vond dan studio, maar na de tweede rehearsal neem ik dat terug. Hoop dat het iets rustiger gaat worden op het podium.

Ik vind Italië dus echt helemaal niks, terwijl ik normaal wel van stevige muziek houd. Beetje teveel van het goede ofzo…

Dit is echt mijn guilty pleasure, de Honest Vocal Coach

Hier een Poland fan! Hij staat op repeat, no shame
En Ierland, Zweden, Israel, Zwitserland

1 like

Whaha dat haar van Sieneke, wtf? Sowieso heeft ze deze:

1 like

Ja echt he, zo pijnlijk. :grimacing: Bijna nog erger dan de Toppers. Of net zo erg. Ik weet het niet, allemaal om te janken iig

1 like

Hebben mensen die naar family show finale gaan hun tijdsslot voor naar binnen gaan al?

2 likes

De Toppers hadden een ‘DJ’ met een pizzabox en fietslichtjes in hun handen… :cry:

Welke inzending was erger?
  • Sieneke
  • De Toppers

0 stemmers

1 like

Whaha ik zit me hier ook op te winden, dat je van alle landen dan ook als eerste op Azerbeidzjan komt :sweat_smile:

2 likes

EN NU OOK NOG EEN DRAAIORGEL!! :cry: :cry: @Baron waarom doen we dit onszelf aan?

1 like

Whaha omg ik was hier echt heel kwaad over omdat dat moment in de semi-final zo mooi was maar in de finale helemaal niet! Maar de mensen met wie ik keek zaten me echt aan te kijken toen van ‘waar heb je het over?’ :sweat_smile:

Als ik het goed heb gezien is hij bij de eerste semi-final en de finale, volgens mij niet bij de 2e :slightly_frowning_face: Vrees dat hij sowieso niet de hele act voor vorig jaar gaat doen, denk meer een medley/remix oid.

1 like

Nee, wij hebben nog niks. Jij ook niet? Had het al verwacht.

Waar zie jij dat? Ik las bij info en dan instructies in die close app maar ik zie helemaal niks qua tijd