Ik vind die LookLab interviews van Nikkie trouwens erg leuk!
Ga naar info in de Close app en dan naar instructies en schuif die naar rechts. Tweede blokje
Als je gewoon op de dag zelf gaat testen is het sowieso goed
Thanks maar bij mij staat er nog helemaal niks:joy:
Haha ach ik ben de allereerste van iedereen hier die naar Ahoy gaat, dus jij krijgt het vast later
Het komt denk ik allemaal gefaseerd, bij mij staat er ook nog niks voor dinsdag en woensdag
BIj mij ook niet, zal wel te maken hebben met welke dag je gaat. Word ik nu trouwens gek of is de instructie van dat je op je zitplaats moet blijven zitten verdwenen?!
Hahaha die van jullie zijn allemaal aan het updaten ofzo Irritante apps
Bij mij nu ook opeens! Tussen 11.15-11.30
Haha omg en dan begint het om 15 uur? Ik vond de mijne al vroeg
Nee om 13.30 op zaterdags!
Oo gelukkig. Scheelt een minibeetje. Ik hoop dat er gewoon lekker veel te zien is, heb ook 2 uur wachttijd dus
Denk dat we er precies 11.29 zullen zijn en dan maar heeeeeeel rustig jas wegdoen, merchandise ophalen en lunchen ofzo😂
Oh dat zou wel leuk zijn als we wat kunnen zien ofzo
Haha ja precies! Zin in. Ik hoop echt dat er niks geks uit die testen komt ineens
En op zich kijken we uit op al die zitplekken van de landen, dus die dan maar goed bespioneren
Onze show begint om 21.00 en we moeten er om 18.30 al zijn haha. Vroegst mogelijke slot volgens mij.
Ik had een testafspraak gemaakt op de vrijdag ervoor maar dat mag dus niet? Ik weet niet of ik het red qua reistijd om eerst nog te testen
Waar zien jullie hoelaat je naar binnen mag?
Ok nu word ik ook ongeduldig haha, ik wil weten hoe laat ik er moet zijn…
Voor een van de shows staat m’n ticket er ook nog niet in, word ik ook onrustig van
Nou eind goed al goed en Ilse heeft een creatieve bijdrage haha geen idee wat dan maar we gaan het zien
Dit is echt ontzettend random, maar ik kwam deze weer tegen
en ik krijg hier helemaal kippenvel van altijd ben ook wel benieuwd naar wat ze gepland hebben in NL!
@Kiss-the-Girl oeps dit moest geen reply op jou zijn ook
Ik hoor dat meer mensen het een goed nummer vinden, maar ik kan er maar niet aan wennen (bijv Italië vond ik pas na een paar keer leuk). Ik word echt zo ontzettend onrustig en opgefokt van dat nummer van Oekraïne, kan m niet eens afluisteren joh