Songfestival #3

Ja help ik zag dit net en heb het al 6 keer bekeken

1 like

Het is vast al een keer gepost, maar Last Dance vanuit het publiek en vanuit deze hoek is echt :exploding_head:

De timing van alles! En het verkleden steeds :open_mouth:

19 likes

Ha, daar op 0:28 zie je linksonder een IJsland vlaggetje, dat ben ik denk ik haha. Zat precies daar zo ongeveer bij de 2e halve finale :sweat_smile:

10 likes

Maneskin doet een Taylor Swiftje. Ik had hun nieuwste cd op vinyl besteld en mij er al helemaal op verheugd om snel te kunnen beluisteren en nu laat de bestelling langer op zich wachten. :stuck_out_tongue:

2 likes

maar ze zijn nu ook 10 euro duurder geworden :eyes: als gierige Hollander wacht ik dan liever een paar weken dan die 10 ekkies te betalen

en zie nu dat de 2 andere lps helemaal niet meer verkocht worden bij amazon (en bij bol worden ze alle drie niet meer verkocht :eyes:)

1 like

Voor de Dadi fans

6 likes

https://www.ad.nl/show/songfestivalzangeres-barbara-pravi-keert-terug-naar-rotterdam-en-nog-drie-steden~aa0fbbd1/

1 like

Random update:
Ik vind dit nog steeds zo’n betoverend mooi nummer

Krijg er nog altijd kippenvel van (en ik ben normaal helemaal geen fan van Anouk)

14 likes

Heerlijk zo’n gigantisch lang artikel vol met vergelijkingen tussen Eurovision en Euro2020, gaat echt helemaal nergens over :sweat_smile: Maar deze vond ik wel leuk:

Dit is dus Frans van ‘If I were sorry’ van Zweden in 2016 met een EK-liedje in 2006 die in Zweden blijkbaar superpopulair was :joy:

5 likes

Superleuk dat je dit doet! Ik vind dit zo’n iconisch liedje ook, zing het nog heel vaak onder de douche.

3 likes

Zo leuk dit!! Ik vind dat huppeltje de trap op serieus super knap en gedurfd, je zou maar een misstap maken :woozy_face:

5 likes

Hahaha geweldig dit! Iconisch is zwak uitgedrukt

2 likes

Vind dit soort dingen altijd leuk om te zien, verschillende versies van Wild Dances

Blijft goed :dancer:t2:

5 likes

Haha dit is wel een goede samenvatting van de finale.

22 likes

Wooow wat vet gedaan!! Maar wat een werk ook :sweat_smile:

2 likes

Wat vet gedaan dit haha! Die green screens voor Griekenland, al die nul punten, de jaja ding dong en de cameraman die bij de punten van Zweden aan het klungelen was, het gebroken glas, Efendix op het eind haha! Wat een werk!

6 likes

Ohhh wat ontzettend gaaf gedaan dit! Heel leuk met alle details erin verwerkt. Ik vroeg me alleen af waarom die boys uit Litouwen naakt waren, maar die hadden natuurlijk een gele outfit haha.

3 likes

Ik heb echt elke seconde en minuut genoten van dit filmpje! Wat heerlijk! Werd er bijna emo van. Krijg er echt zo heimwee gevoel van :sweat_smile: En dat met een recap van Lego :laughing:

1 like

maneskin is nu live aan het optreden op tiktok:

https://vm.tiktok.com/ZMdM1Ssct/

2 likes

jaaaa echt leuk!

nu: coraline :smiling_face_with_three_hearts:

1 like