hahahhaah
Vertaling: in Noorwegen zijn m’n carrieremogelijkheden veel beter dan in Azerbeidzjan.
(flauw, sorry)
Ik ben een beetje teleurgesteld dat nog steeds niemand heeft gezien dat ik Harry heb ingewisseld in Damiano in m’n avatar.
Of misschien vond gewoon niemand het de moeite waard er iets van te zeggen, pijnlijk. 
Ik werd op het idee gebracht door die Harry-Damiano-meme hier, waar ik het 100% eens mee was. 🥸
Ik ben een soort Leonardo DiCaprio. Terwijl ik gewoon ouder, lelijker en dikker word, zoek ik wel telkens een nieuwe, verse 21-jarige uit.
Ik heb al vijf dagen niet naar Damiano afbeeldingen gegoogled. Maarja, dan komen ze via andere kanalen toch tot me. 
Jeangu die ziet hoeveel aandacht alle half-naakte ESC artiesten krijgen: 

https://www.instagram.com/p/CPtKUQzlJP8/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
haha ik wel maar toen dacht ik misschien was dat al zo en ben ik traag dus heb er stiekem van genoten
Die forummer… was ik waarschijnlijk 
Ik vind liiiight up the embers echt fantastisch hahaha, ook vond ik russian woman eerst niks, maar nu vind ik het echt een banger haha
Kregen jullie ook op Instagram een reclame voor oorbellen met een foto van Damiano erbij? (Hoorde al van een vriendin dat er zelfs verschillende versies in omloop zijn, haha)
- Ja (exact deze of een variant)
- Nee
0 stemmers
Ik heb niet eens gaatjes, maar goed.
Ja echt best vaak ook. Vond het leuke oorbellen, maar jammer van de prijs.
Jajajjajaja heel goed
Go_A komt ook naar het songfestivalfeest in december!
Wat een leuk idee! Mag dagelijks maar snap dat dat misschien wat veel is, dus doe het vooral zo vaak als jij wil.
Ander vraagje, was er vanuit dit topic nou nog een groepje meiden dat samen naar het songfestivalfeest gaat? Want als het kan zou ik me daar misschien nog wel bij willen aansluiten 
Ja dat ben ik onder andere! Wij zijn nu met ongeveer 6 meiden denk ik? Ik voeg je toe aan het groepsgesprek.
Ik ga dus met m’n vriend maar ik vind het wel leuk om daar even hallo te zeggen tegen jullie!
OMG yes 
alhoewel