Hup, allemaal naar Tilburg (is sowieso een heel leuk museum)
Jaaaaa ik heb een reservering voor volgende week staan echt zooooo’n zin in
Damiano zn vriendin is nu in nederland, misschien komt hij hier ook wel heen (of is dit wishful thinking)
Wie is zij/wat is haar @?
italiaanse influencer/feminist die veel praat over vulvodynia, ondanks dat ik weinig ervan begrijp vind ik haar wel leuk om te volgen en italiaans bij te spijkeren. @ giorgiasoleri_
En NikkiTutorials tweette dat ze vandaag een video ging opnemen met iets Italiaans, dus ik hoop ook op Maneskin!
neeee, wat vet! ik zit bijna te overwegen om mijn EK plannen af te zeggen en voor de studio te gaan liggen als een fangirl. Maar goed, ben geen 16 meer helaas
Ohhhhhhhh dit hoop ik ook
Ik dacht bij Frank en Eva dus dat zou dan tussen 4 en 7 zijn geloof ik? Maar weet het ook niet helemaal zeker haha
Ze zijn morgen ook bij Humberto blijkbaar!
Maar ze had ook beloofd dat ze een collab op zou nemen met de zangeres van San Marino toch?
En die is ook Italiaans
Oh dat kan ook! Maar Nikkie post nu ook allemaal liedjes van Maneskin op dr stories. Of ze is nu echt aan het trollen
Hahaha ik heb de radio aan en schijnbaar staat er dus echt een hele meute in Hilversum op Maneskin te wachten :’)
Sowieso de helft van FF
Hahah ik hoorde net op 3FM allemaal gillende meiden en zelfs een met een tattoo van maneskin
Welke?
Kende jij ze al voordat ze bekend waren?!?!
hahaha shit ik reed net langs het mediapark om naar de bios te gaan. sorry maneskin, jullie moeten mij nog even missen