Leuke informatie! Het nummer heeft destijds geen indruk gemaakt, maar het oude mannetje is wel aandoenlijk. Verder is het een hoop kattengejank
@Briseis, leuk! Dan kunnen we naar elkaar zwaaien (zit op het balkon)
Leuke informatie! Het nummer heeft destijds geen indruk gemaakt, maar het oude mannetje is wel aandoenlijk. Verder is het een hoop kattengejank
@Briseis, leuk! Dan kunnen we naar elkaar zwaaien (zit op het balkon)
Het liedje is niet zo speciaal, maar voor in de auto vind ik hem wel lekker klinken. Deze komt bij mij nog van tijd tot tijd voorbij.
ik werd vandaag echt niet zo goed van de benauwdheid, maar ik heb net even
greluisterd en voel me weer top
Mijn zoon (2) noemt schoenen ‘shoemen’ en elke keer als ie het zegt hoor ik dit lied haha
Om maar even ontopic te blijven: ik kreeg vandaag mijn maneskin vinyl EINDELIJK binnen.
Ik heb weinig met ABBA.
Hoe tof is de Gucci x Maneskin campagne?
Het kan zooooveel doen voor carrieres. Dit voorbeeld ga ik gebruiken als mensen het Songfestival weer neerhalen.
Ik zag het net, zo vet, love them.
God wat een dotje
Er zijn tour data voor Maneskin volgend jaar!
Ik weet zelf nog niet of ik dan in België of Parijs ga zijn maar ik denk dat ik het riskeer en toch ga proberen om een kaartje voor Parijs te scoren
Ik denk dat ik wel ga proberen om een kaartje voor Amsterdam te scoren.
Ik ga het ook proberen, hoop zooo erg dat het lukt!
Wat zijn die kaartjes duur zeg😬
Friendly Fire is de boeker/organisator, Eventim is waar je de kaartjes kan kopen!
Shit, ik had een presale link voor Brussel maar daar heb ik niks aan want ben niet in het land dan. En die sites voor Parijs zijn irritant zeg, continu crashen. Ik had dan een kaartje maar heb geen creditcard en mn moeder is niet thuis dus tegen dat het gaat is alles allang uitverkocht. Ga dan maar hopen dat ik via ticketswap ofzonog eentje kan scoren als het zover is
Ik heb een kaartje voor Amsterdam. Gaan er nog meer ff-ers?
Ik heb die week al twee andere concerten, dus vond het een beetje te veel van het goede. Maar veel plezier voor wie gaat!
Nee ik heb er niet meer aan gedacht maar ze zullen volgend jaar ook wel op veel festivals etc spelen.
Turijn 10-12-14 mei