Hahaha ik droomde dat ik aan het daten was met Damiano. Waar het ineens vandaan komt geen idee haha, maar het was wel een leuke droom. Gelijk vanochtend weer de liedjes geluisterd
Niet per se heel serieus, maar ik ben benieuwd of het hierdoor een self-fulfilling prophecy wordt. Aandacht van de bookmakers zorgt vaak voor meer buzz/populariteit. Dus als ze de number two al afschrijven voor het feest begonnen is maken ze nog minder kansâŠ
De running order heeft ongetwijfeld invloed op de uitslag, maar ik denk dat als bijv Portugal in 2017 als tweede moest optreden dat hij alsnog had gewonnen.
De landen die dit jaar op 2 stonden gingen toch al niet winnen, met of zonder goede plek
En die self-fulfilling prophecy wordt misschien ook alleen nog versterkt doordat de producers de volgorde kiezen en dan de mindere liedjes aan het begin / op de tweede plek zetten.
Ik kan me ook voorstellen dat ze altijd willen openen met een knaller en dan daarna voor iets rustigers/meer gematigs kiezen voor de variatie, waardoor dat vanzelf alweer tegenvalt.
Absoluut! Voor de regie is het ook gewoon een tv-programma, denk niet dat het hen veel interesseert wie er wint.
N.a.v. je verhaal was ik benieuwd hoe Nathalie er nu op terug kijkt, dus ben ik even (in het Frans) gaan googlen. Blijkbaar vond ze het een geweldige ervaring. Ze deed het jaar na Céline Dion mee en zat in hetzelfde hotel als haar idool en ze stonden op een gegeven moment samen in de lift. Ze hebben zelfs nog een duet gezongen! Omdat ze de jongste deelneemster was, was iedereen superlief voor haar. Ze kan zich nog alles herinneren, van de postcards, repetities etc. Al met al was het een onvergetelijke ervaring.
Hier de link met het hele verhaal:
Ik liep vandaag de Scapino in en daar draaiden ze My Number One van Helena Paparizou.
In de Blokker laatst draaiden ze 10 years!
Wie wil er op 9 december naar het Grote Songfestivalfeest in ziggodome? Ik heb samen met een aantal uit dit topic een kaartje gekocht, dus je zit gezellig naast o.a. @slurfhondje, @flalamingo, @Dombo, @Acquiesce, @En_17_Anderen en @Sedana. Ticket kost 62,50.
wat gezellig! waar zitten jullie? misschien kunnen we zwaaien, ik heb al kaartjes.
Is een donderdag
Vak 106
Serieus verleidelijk, mmmmm. Zijn jullie irl een vriendengroep ofzo en iemand kan niet meer?
DOEENN Nee, we hebben elkaar nog nooit ontmoet. Alleen @flalamingo en @slurfhondje kennen elkaar, maar volgens mij ook via dit forum.
Ik kende in eerste instantie niemand die mee wilde, dus dit was een mooie oplossing om toch te gaan. Nu willen er ineens wél 2 mensen die ik ken, maar ik kan geen kaartjes meer naast ons boeken en moet dus 3 nieuwe kaartjes hebben
Maar als je serieus interesse hebt in het kaartje voor het Songfestivalfeest, laat het dan z.s.m. weten. Ik heb gistermiddag een aanvraag gedaan bij Ticketmaster om het kaartje te ruilen (nog geen reply gehad), maar als je graag wilt dan bel ik ze om mijn aanvraag te annuleren
Poeh vind het lastig om te beslissen, ik hoop in december weg te zijn.
Dus hopelijk kun je het kaartje ruilen of is iemand anders wel 100% al zeker dat ze kan! Wel echt heel leuk dat jullie dit samen gaan doen
Het lijkt mij ook heeeel erg leuk maar moet nog een heel appartement inrichten dus geen geld voor dit soort dingen. Helaas, leek me echt gezellig om mee te gaan. Hoop dat het lukt met ruilen!
Ik ben er ook maar heb een staplaats!