adem in adem uit
Dotan. Na de Coronacrisis mag een betere artiest.
Ik zou S10 of Lakshmi juist heel leuk vinden! Ook Maan zou ik prima vinden Ik ben vooral heel erg benieuwd wat voor nummer en act het wordt, dat is toch uiteindelijk het belangrijkst.
Zolang het nummer goed is, vind ik alles best. Liever een onbekend iemand met een leuk nummer dan een bekende zanger(es) met een dertien in een dozijn lied.
Hopelijk krijgt Raffaëla nog een keer een kans met Chocolatte
Geen inhoudelijke argumenten voor S10 maar ik vond haar zo leuk en eerlijk in een interview dat ik hoorde (met Gijs Groenteman) dat ik het echt leuk zou vinden als zij gaat
Ja love S10! En ze heeft altijd supersicke jurken/outfits, zou ook wel goed passen wat dat betreft. En ze zingt live echt goed ook
Zeker omdat de persoon voor alle mensen buiten Nederland sowieso onbekend gaat zijn. Bekendheid maakt echt niet uit, kwaliteit wel.
Bulgarije heeft als eerste land de inzending bekend gemaakt voor het songfestival. Ik ben benieuwd hoeveel rock we gaan zien dit jaar. Vind het wel een leuk nummer.
Haha ik kijk sowieso maar dit zou echt geweldig zijn. Omg omg omg zo hyped als dit echt gaat gebeuren.
HYPA HYPA YOU’RE GONNA WIN AND ICH LIEBE DA
Ik heb geen mail gehad idd
Wow normaal is Albanië altijd als eerste, wist niet dat het nog eerder kon
Liedje is een beetje meh, komen vast nog betere en slechtere
Oh jongens ik ben nog steeds zo hyped. Hoop echt dat Duitsland Eskimo Callboy kiest. Zou voor het eerst zijn dat er een band mee gaat doen waar ik al fan van ben.
Moest gisteren zelfs traantje laten hahaha maar komt omdat ik al jaren ESF kijk en nog nooit heeft een artiest meegedaan waar ik al veel naar luister. Maar goed het is dus nog niet zeker, hopelijk is de jury in Duitsland ook fan haha.
Kan net zo goed de halve finales dan wel skippen als ze meedoen maar goed voor het idee toch maar kijken dan haha. Oke nu ga ik hard duimen.
Ik refresh steeds maar zie nog niks
Ja deed ik ook, maar stond niet op instagram (echt stom van ze dat ze dat niet hebben ingesteld?) maar op youtube al wel, zie hierboven.
Edit: en nu staat het ook op insta zie ik
Omg wat leuk!
Jaaaa tof!!