Ik hoop echt dat deze wint hahaha ging helemaal stuk toen ik dit voor het eerst hoorde
Hier is een recap van de 1e liedjes van Sanremo:
Maar volgens mij komen er echt nog 3 andere avonden met liedjes dus nog genoeg om uit te kiezen 
Ohh dan valt het nog mee ik dacht dat er iedere avond 12 nieuwe bij kwamen
Ik vind het wel een leuk nummer maar niet zo catchy als Soldi, maar denk dat ik de komende dagen steeds Brividiiii in mijn hoofd heb
Mika en Laura Pausini gaan hosten! En nog eentje die ik niet ken, Alessandro Cattelan
Ik vind het wel heel vet, maar lijkt me wel een lastig nummer, live in een Eurovision finale tussen allemaal catchy songs.
Ahh de nachtwinkel waar ik altijd mijn 2 uur ‘s nachts zak chips haalde is vereeuwigd 
Er zijn weer 2 nieuwe liedjes uit!
Dit is Ierland:
En Noord-Macedonie:
Ik vind ze beide wel leuk! Niet echt winner vibes nog maar prima liedjes
Nog een nieuw liedje van Israël:
Denk dat deze op de laatste plek in mijn ranking komt
morgen weten we Italië, daar ben ik heel benieuwd naar!
Ze hebben gewonnen!!! En Italië staat nu al ruim bovenaan in de odds voor het songfestival
Twee keer achter elkaar winnen is wel unlikely normaalgesproken
Ben benieuwd
ja lijkt me ook onwaarschijnlijk
maar zou me niet verbazen als måneskins wereldwijde populariteit een indirecte boost geeft aan de volgende italiaanse inzending
Zou heel onwaarschijnlijk zijn ja. Maar damn ik vind het echt een heel goed nummer!
Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren, tegenwoordig mag je al blij zijn als je het als host country een beetje goed doet
Denk wel dat ze een prima resultaat krijgen
Ik vind het nr van Mahmood niet zo leuk en pakkend eigenlijk. Maar ik ben in de minderheid zie ik 
Wat een gave clip zeg! Die shot in het weiland met al die windmolens is echt tof. Ik vind Nederlandse clips vaak maar meh, maar het kan er wel tof uit zien dus.
Leuk nummer!
Toen Zweden hostte werd die Frans (
) met dat kutnummer if I were sorry wel 5e, ben ik nog steeds woest over.
Onbegrijpelijk. Wat een kwal.
Vind trouwens sowieso het echt heel gênant dat iedereen altijd op de Griekenland-Cyprus 12 punten uitwisseling wijst (wel terecht), maar niemand ooit zegt dat zelfs voor de meest saaie nummers van Zweden (zoals Tusse dit jaar) zowel IJsland, Noorwegen, Finland en Denemarken allemaal minstens 8 jurypunten aan Zweden geven. Echt heel gênant.
En dan zegt iedereen “al die Oostbloklanden stemmen op elkaar”, terwijl Litouwen gewoon 12 punten aan Italië heeft en Georgië op Frankrijk stemt etc etc. De hoofdschuldigen zijn áltijd de Nordics geweest.
Het nummer van Italië (Mahmood) stormt de hitlijsten binnen en wordt al veel gestreamd. Ik moest de eerste keer ff wennen maar vind het echt een leuk nummer! Wedkantoren zijn helemaal enthousiast, maar goed, er zijn pas 9/41 inzendingen binnen haha
Ik vind het ook een hele goede inzending. Ik snap alleen de autotune niet helemaal in de studioversie. Nog afgezien van dat ik er gewoon niet van houd, zal het toch live gezongen moeten worden.
Moldavië vind ik ook heel erg leuk! Dat zal een wat minder breed publiek aanspreken, maar ik word er vrolijk van.