Songfestival #3

Meestal 1e week maart toch? De afgelopen jaren in ieder geval wel dacht ik!

1 like

Ik vond Soldi dus een super leuk liedje en luister het nog steeds veel op spotify (en Barrio!!! Love dat nummer), maar tijdens de livefinale vond ik het toch wat vlak en shaky qua stem soms. Duncan was vocaal sterker, terwijl ik Soldi het betere lied vond.

4 likes

O, dat wist ik niet! Dan hoop ik voor ze dat het in het esc overeind blijft zonder.

Duitsland graaft ook hun eigen graf he, ze hadden de kans om dit liedje te sturen en in plaats daarvan hebben ze 6 basic ass liedjes gekozen voor de selectie.

Als je al jarenlang steeds laatste of 1 na laatste bent kun je toch gewoon een risico nemen

8 likes

Voor mij hadden ze hier serieus een kans mee kunnen maken. Wat zonde!

2 likes

hahahaha wat hou ik toch van het motherfucking songfestival wat een ellende

5 likes

Is het eigenlijk bekend wanneer S10 haar nummer bekendmaakt? Ben echt benieuwd!

3 likes

Hahaha jeeemig ik vond Fallen Angel al zo wanstaltig

1 like

Wow dit is echt een lekker nummertje, oké die hardrock-grunt-stem is wel een tikkeltje too much, maar lekker man.

2 likes

Duitsland krijgt echt een dikke bak met stront over zich heen nu. Petitie is al bijna 40.000 keer getekend in 24 uur tijd (Petition · Bringt Eskimo Callboy zum Eurovision Song Contest! · Change.org) en op Twitter en Facebook gaat iedereen ook los. Maar ze negeren alles.

Onder alle liedjes die ze nu aankondigen hebben mensen het er alleen maar over hoe dom ze zijn dat ze Eskimo Callboy niet sturen. Sneu voor de mensen die nu een poging mogen doen want bijna niemand lijkt daar op te wachten. :’)

1 like

Sowieso top 3 dat durf ik gewoon met zekerheid te zeggen.

3 likes

Heeeeerlijk. Heb de petitie getekend :rofl:

1 like

litouwen gaat voor het eerst sinds 20 jaar voor een nummer in het litouws, klinkt wel interessant, ben er nog niet over uit

4 likes

en estland gaat voor een enkeltje wilde westen

het klinkt echt sterk als een ander nummer maar kan er even niet op komen

4 likes

maar gelukkig hebben we altijd oekraine voor iets unieks (en politieks, vermoed ik)

4 likes

Jaaaa Letland gaat het pussy liedje sturen!!!

9 likes

ja echt fantastisch hahaha

2 likes

Ik ging even de livestream volgen maar snapte er niks van, gelukkig was de winnaar wel duidelijk :joy:

Ik vind Litouwen niet zoveel aan, Estonie leuk en Oekraïne ben ik nog niet zo over uit

Ah ik heb het zelfde gevoel maar ik weet ook niet wat! Misschien omdat het gewoon heel ‘generic’ is? Soort remix van alle typische songfestivalliedjes van de afgelopen 2 jaar. :joy:

2 likes

hmm vind het juist niet heel songfestival typisch

maar iemand in de comments zegt dt het op Lovers on the Sub/Hey Brother lijkt en daar kan ik wel inkomen haha

OH en dan met dotan gemixt hahaha