Songfestival #3

Ik hoop ook dat het Nederlandstalig is, maar dat zal wel toch? Echt benieuwd naar het nummer

4 likes

Ben zo benieuwd!

3voor12 heeft een paar jaar geleden een docu over S10 gemaakt, storm om mij heen. Gaat over haar (psychische) achtergrond, zeer de moeite waard!

8 likes

Gijs Groenteman heeft ook een mooi interview met haar gehouden (Groenteman in de kast podcast) en ze heeft ooit meegedaan met de Taarten van Abel.
Leuk dat ze meedoet, Vleugels is 1 van mijn meest gedraaide nummers van afgelopen jaar denk ik.

3 likes

Ik las net op het ad van wel! Zo leuk dat er steeds meer gezonden word in de eigen taal.

https://www.ad.nl/show/stien-den-hollander-s10-met-song-in-eigen-taal-naar-eurovisie-songfestival~a637b2df/

4 likes

Oh super tof!

2 likes

Wie is zij. Zelfs op rtl boulevard wordt gezegd we hebben nooit van haar gehoord.

2 likes

Wat is het probleem?
Sowieso heeft ze miljoenen streams op spotify/YouTube maar los daarvan who cares?
Duncan Lawrence was onbekender en heeft voor het eerst in tientallen jaren gewonnen :woman_shrugging:

Dat RTL boulevard iemand niet kent lijkt me ook geen goede graadmeter

17 likes

Ik vind deze zo mooi en lief

5 likes

Ja vind al die reacties op sociale media met wie??? echt doorvermoeiend :roll_eyes: lekker boeiend dat een rando op internet haar niet kent, je kan ook gewoon niet reageren en gewoon ff luisteren naar haar muziek.

12 likes

Ja mijn eerste reactie was ook: welk Samsungmodel? :woman_shrugging:

Edit: ik ken 95% van de artiesten in de top40 niet. Dus zal maar eens moeten gaan luisteren.

5 likes

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Donderdag vrij dus dan ga ik even goed naar haar muziek luisteren. Wel tof dat het niet zo’n gevestigde naam is, net zoals afgelopen 2 jaar. Dat is wel een goede verandering denk ik!

1 like

Ik vind er geen ene kut aan die Stien

Maargoed het boeit mij sowieso alleen wat Azerbeidzjan, Oekraïne en Moldavië sturen, de rest van Europe is toch altijd lame af.

4 likes

Je vergeet Armeniƫ

Azerbeidzjan is altijd top

1 like

I’m shocked

Maar deze eurovisiesloerie legt zelf ook altijd wedjes op welke landen vriendjespolitiek doen en welke landen elkaar totaal negeren.

1 like

iig niet voor Jantje Smit in z’n graf ligt hoop ik.

4 likes

Rtl boulevaard komt sws altijd laat met dingen. Die gaan ons wss volgende week vertellen dat tiktok een leuke app is.

Ik vind s10 tof en ben heel benieuwd wat voorn lied ze gaat maken.

4 likes

Ken haar ook niet maar ben benieuwd. :ok_hand:t2:

2 likes

Eurovisiesloerie :joy::joy: wat een heerlijk scrabblewoord