Songfestival #3

Hoezo niet? Je kan ook ziek zijn ofzo toch?

2 likes

Zou sowieso die verjaardag skippen

8 likes

Ik heb een VVE vergadering vanavond. :skull_and_crossbones: Hoooop echt dat we snel door alle agendapunten zijn. Mijn vriend heeft z’n agenda zaterdagavond vrij gehouden want hij weet hoe leuk ik het vind om samen te kijken, ondanks dat hij er niet zoveel mee heeft. Ik ben zoals gewoonlijk weer super excited, ga weer m’n songfestival shirt en sjaal aantrekken :rofl:

4 likes

M’n vriend vond dit niet kunnen :unamused: en als ik zaterdag niet naar de verjaardag ga dan flipt m’n broer. Ik hoop dat het kind snel slaapt en ik al vlaai etend het Eurovisie songfestival kan zien.

Hier zou ik me persoonlijk niks van aantrekken haha, maar kan me voorstellen dat de verjaardag van je broer wat lastiger ligt ja

6 likes

Heb er zin in!

4 likes

:laughing:Ik werd hard geshamed, maar ik ga na de pauze weg en dan ben ik nog op tijd thuis. Weet iemand een goed excuus om eerder weg te gaan?

4 likes

Ik ga het zo invullen. :slight_smile:

2 likes

Je verwacht een pakketje met een tijdvak tussen x en x
Je hebt beloofd de hond van de buren uit te laten
Of gewoon niks. Gewoon alleen ā€œhee sorry ik moet vandaag om 20:00 weg!ā€

3 likes

@anon43983847 ja dat laatste zou ik doen, of als je een reden wil geven zou ik zeggen dat je een andere (vergeten) afspraak hebt ofzo

2 likes

Heb er weer zo ontzettend veel zin in! Afgelopen week alles geluisterd en lijstjes gemaakt. Kan hier zo van genieten! :heart:

Had niet verwacht maar dat nummer van Serviƫ heb ik al heel de dag in mijn hoofd xD

1 like

Ohneeeee ik hoor S10 net iets zeggen over manifesteren en stenen​:rofl::pleading_face: Dit had ik liever niet geweten haha

3 likes

We judgen dit pas na de finale. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Snackjes zijn binnen :+1:t2: En zag dat we eerst om 20.30 uur een voorbeschouwing kunnen kijken, haha. Met Rik van de Westelaken, Hila Noorzaai en Cornald Maas

9 likes

Ik moet nu in turbosnelheid allerlei nummers gaan luisteren.

2 likes

Weet iemand een goed werkende (gratis) livestream? Ik ga het kijken met niet-Nederlandse vrienden en vind NPO dan niet echt geschikt.

Heeft eurovision niet zelf een gratis Livestream via YT?

1 like

Welke snacks

1 like

Misschien BBC dan gewoon kijken? Graham Norton doet geloof ik altijd de voice over

@vitaminwater nachos en m&ms

4 likes

Haha yes you go! Zou inderdaad gewoon alleen zeggen dat je helaas helaas echt weg moet zo en zo laat ):

1 like