Songfestival #3

Ik ben al de hele ochtend STEFANIA MAMO MAMO STEFAAANIAAAA aan het zingen maar weet de tekst verder niet hahahaha

10 likes

Oh heel leuk om met z’n allen te kijken! Beetje rivaliteit ook haha.

En nooo ben je zo pessimistisch ja? Hoop dat je geen gelijk hebt :joy:

Ik ben aan het werk met de Spotify playlist van 2022 aan. Frankrijk typt echt heerlijk weg

Blablablablblba Kolyskopa
Blablabalbaka lullybyaaaa

Verder kom ik ook niet, maar vind het wel echt een Chill nummer. Niet alleen ‘omdat het Oekraïne is’.

5 likes

Ik vond hem eerst niet echt zoveel denderends maar het nummer van Engeland komt nu toch de hele tijd onbewust bij mij naar boven.

I’m up in space MAAAAAAANNN :rofl:

5 likes

Zelfs Ela (Cyprus) vind ik lekker. Echt, hoe vaker ik songfestival luister hoe leuker werkelijk ieder nummer wordt :joy:

5 likes

Haha ik vind die vent van Frankrijk achter dat keyboard(?) leuk. Hoe die staat :joy:

5 likes

Ik vind deze ook nice! En volgens mij is de staging best wel gaaf? Soort Geboorte van Venus-vibes. En zij is ook echt prachtig.

1 like

Ja ik ook!! Echt al vanaf het begin m’n favoriet omdat hij zo lekker achter dat keyboard staat te rocken hahaha

3 likes

Ik kan niet wachten tot vanavond. Ik ben zo benieuwd hoe de tv beelden zijn. Het ziet er wel vet uit zo met al die lampen.

3 likes

Elk jaar denk ik weer: ik laat eurovision dit jaar aan me voorbij gaan, het is wel mooi geweest. Om me vervolgens toch weer te verdrinken in de hysterie en al helemaal uitkijken naar vanavond :ok_woman:

10 likes

Ik ga sowieso wel een traantje laten als OekraĂŻne moet denk ik. Krijg steeds kippenvel als ik het optreden zie. Ik denk ook dat ze een enorm applaus gaan krijgen na of voor hun optreden.

6 likes

19 likes

Haha zo vet die “green” room

1 like

Zin in de memes dit jaar :grin:

5 likes

ik hoop toch stiekem op een glimp van Mans vanavond

4 likes

Wow wat is die waterval
? Hoort die bij de green room?

(En ja het klinkt heel mooi!)

Zouden er dit jaar ook stand-in rehearsal video’s online komen? Ik wil best een Italiaanse kunst studente Nederlands horen zingen :grin:

7 likes

Meestal playbacken ze op de originele vocals. Dat NL zelf echt voor Oekraine zong was zo vet maar een van de weinigen volgens mij.

5 likes

Stiekeme hoop op toch een duetje! (Vast niet maar zou zo leuk zijn)
(Dit is Froukje voor de duidelijkheid)

2 likes

Ik heb koor vanavond :sob: en zaterdag moet ik naar de verjaardag van m’n neefje. Sta op het punt om koor af te zeggen, maar dat mag niet :frowning:

1 like