Songfestival #3

Zwitserland en Litouwen boven Letland is ook wel een schande haha

3 likes

Ik vind t wel jammer, nu hebben we echt alleen maar zeurderige ballads!

Gelukkig Moldavie als tegengas :heart_eyes:

3 likes

Uberhaupt Zwitserland door, echt WIE heeft dat veroorzaakt :joy:

6 likes

Ik hoop dat we donderdag wat meer pit krijgen

4 likes

het is haast een nationaal trauma dat we altijd als laatste worden genoemd

6 likes

En OekraĆÆne is ook wel dansbaar en Noorwegen :partying_face:

4 likes

Heb ik in ieder geval niet voor niets een assortiment aan kaas en snacks gekocht voor zaterdag.

Ik weet niet meer wie het zei maar ik zie Freek Vonk alleen maar als ik Moldavie zie.

1 like

Ik vond Frankrijk net ook wel sterk overkomen! Eb ik ben zo’n Brividi-fan dat dat live zo underwhelming gaat zijn, 100%.

6 likes

Ik vond het weer een feestje hier!
Slaaplekker en tot donderdag!

5 likes

Eurovision 2023, Grunn.

3 likes

Omg ik had er 9 goed!!! Ik heb er nog nooit 9 geraden :rofl:

18 likes

De commentator in Zweden zei net ook: ā€˜mijn persoonlijke favoriet Steen!’ :smile:

13 likes

Ik heb een fitbit en mijn hartslag ging met bij de uitslag van 65 naar 94 hahahaha :smiling_face_with_tear::pinched_fingers:

Ben nu ook echt nog niet in staat om te kunnen slapen direct

4 likes

Echt jammer van Bulgarije he

3 likes

Tering, vond het echt even spannend

Wel 7 goed voorspeld!

1 like

Dit was spannend, pff. Maar leuk dit hoor! Litouwen vind ik toch bij vaker horen wel beter worden. het is een apart nummer. Moldaviƫ is wel echt mijn favoriet hoor, naast Nederland. Er zijn wel veel goede zangers/zangeressen door volgens mij.

Frankrijk is m’n favoriet, maar vind de Big Five altijd wat wegvallen in het geheel.

1 like

Ik heb door de spanning van ā€œnederlandā€ horen, totaal niet meegekregen wie we nu zijn doorgegaan whahaha

1 like

Was dit nu de act van Albaniƫ eigenljk die ze wilde opvoeren? Ik dacht iets te hebben gelezen dat het aanstootgevend was en daarom niet uitgezonden mocht worden van de organisatie oid.