That me Nog steeds de beste dag van mijn leven hahaha
Zouden ze S10 expres op de 10e plek gezet hebben?
Ik heb nog even zitten luisteren en ik vind die van Kroatië vooral heel erg op Willow van Taylor Swift lijken
Ik heb weer een idee voor dit jaar Ik weet niet of het t gaat toppen, maar het is wel een ambitieus project
Ze is echt een icoon! In heel Europa.
Hoe tof als Maneskin een medley doen zaterdag van haar musica. Maar het zal hier wel bij blijven.
Ik zag iig de manager (Froukje Bouma, blonde vrouw)
Kan ik ergens de livestream van BBC terugkijken? Ik ben benieuwd wat voor commentaar ze bij S10 hadden.
Ik begrijp het enthousiasme over Griekenland niet, dat nr was me totaal niet bijgebleven
Zou het zo leuk vinden als TIX nog een keer meedoet maar vgm zingt die astronaut niet dus iedereen kan erin zitten
Met vpn wellicht: BBC iPlayer - Eurovision Song Contest - 2022: Semi-Final 1
Tweets bbc over s10:
Jeangu!
Ik heb de hele ochtend al HE HO LET’S GO non stop op repeat in m’n hoofd…
Ik zag dat S10 de eerste helft van de finale had geloot. Doorgaans komt de winnaar uit de tweede helft.
Haar visagist zag ik ook zitten!
Haha jeetje al die nederlanders die reageren op die laatste tweet dat het niet als steen maar als stien wordt uitgesproken in het Nederlands, want steen is rock
Hahaahah ja zo typisch en beschamend
Ik had gedroomd dat ik samen met Maneskin op het songfestival podium stond. Geen idee wat mijn rol was, want ik kan niet zingen, niet dansen en kan ook geen instrument bespelen. Maar was wel helemaal in mijn nopjes dat ik daar langs Damiano stond
Hahahaha ik ook!!!
Is wel een goed nummer om je ochtend mee te beginnen ook.
HEY HO LETS GOOO
Ik mag jouw vriend nu al