Ze vonden S10’s navel ook provocerend.
Uit welk land is dat? (als je dat wil zeggen?)
Nee toch?! Wat een gezeur.
Ja. echt te idioot voor woorden, maar ik denk dat ze daarmee media aandacht willen genereren. (Niet de artiesten, maar de media zelf).
S10 was “te bloot” in 2022…alsof iemand dat echt vind.
Zo blij dat Moldavië door is! Die outfit van hem is trouwens echt zo chaotisch, echt iets wat ik Emily in Paris zie dragen
Ik mag echt hopen dat ze zaterdag een gedegen eerbetoon aan Raffaella Carra hebben ipv die lullige vermelding vanavond, wat een vertoning. En een uitgebreide medley of zo.
Vakvrouw om nooit te vergeten.
That me Nog steeds de beste dag van mijn leven hahaha
Zouden ze S10 expres op de 10e plek gezet hebben?
Ik heb nog even zitten luisteren en ik vind die van Kroatië vooral heel erg op Willow van Taylor Swift lijken
Ik heb weer een idee voor dit jaar Ik weet niet of het t gaat toppen, maar het is wel een ambitieus project
Ze is echt een icoon! In heel Europa.
Hoe tof als Maneskin een medley doen zaterdag van haar musica. Maar het zal hier wel bij blijven.
Ik zag iig de manager (Froukje Bouma, blonde vrouw)
Kan ik ergens de livestream van BBC terugkijken? Ik ben benieuwd wat voor commentaar ze bij S10 hadden.
Ik begrijp het enthousiasme over Griekenland niet, dat nr was me totaal niet bijgebleven
Zou het zo leuk vinden als TIX nog een keer meedoet maar vgm zingt die astronaut niet dus iedereen kan erin zitten
Met vpn wellicht: BBC iPlayer - Eurovision Song Contest - 2022: Semi-Final 1
Tweets bbc over s10:
Jeangu!
Ik heb de hele ochtend al HE HO LET’S GO non stop op repeat in m’n hoofd…
Ik zag dat S10 de eerste helft van de finale had geloot. Doorgaans komt de winnaar uit de tweede helft.