Eigenlijk vind ik die goos van Zwitserland wel de gunfactor hebben en Italië juist niet, maar het nr van Zwitserland meh en Italië beter
Dit is mn mood
Hahaha ik zou zo stressen als ik nu die man was die de kabeltjes moet aansluiten voor het zingen. Chantal die ze al half omroept 

Heel fijn voor Italie maar jezus ik gunde UK wel 1 of 2 punten. Arme jongen…
Maar volgend jaar dus 80% van de optredens niet in het Engels en minder catchy popliedjes als iedereen zich nu door de top 3 laat inspireren. Kan wel leuk worden denk ik 
Haha nou wel weer een typisch Nederlands verhaal dit, winnen we een keer is er een fucking pandemie, en worden we in eigen land ook nog 23ste 
Maar ff he, Oekraine had volgens mij de meeste punten van t publiek toch? Die gingen opeens de top 5 in. Dat is mijn winnaar van t jaar.
Lekker bezig daar haha
Wat een deceptie vanavond. Gelukkig hadden we Nikkie en Chantal nog.
zoals Oekraïne maar die werden gewoon genaaid
JAAA ik ben zo blij
Fuck de sombere Franse liedjes en kom maar op met de Italiaanse muziek 

Maar direct geplaatst zijn voor de finale is dus of je wint (bijna) of je eindigt onderaan de finale. Interessant.
Ah ik had toch liever Finland 
Ik ben ook verliefd op de zanger van Italië denk ik
Zag ik daar nou Debbie van mrsbeautyscene?
ik moet zo lachen om deze vent die zo cool probeert te doen en dan die met het lange haar ernaast helemaal emo
Wow lijkt me een dikke bad trip haha. Win je opeens het Eurovisie songfestival terwijl je hartstikke high bent.
ja volgens mij wel!!
Ja zag het ook!