Songfestival #3

Is het niet bijna standaard dat het organiserende land echt slecht scoort? Bijna om zeker te zijn dat er niet weer een klap geld doorheen moet.

3 likes

wel lekker fittie heeft ie

2 likes

En mijn stemmen voor Frankrijk zijn niet aangekomen, rigged election :angry::angry::angry:

5 likes

Ik ben tevreden hoor :smirk:

Hhahah ja maar eerlijk UK, Spanje en Duitsland hebben nou ook niet echt winnaars gestuurd

Nederland is wel underrated maar dat heb je gewoon als host country

Dit was wel echt een van de meest interessantste voting sequences ooit :joy:

5 likes

WIE DOET MEE ITALIAANSE LES VOLGEN? (wou ik toch ook Noors leren na Alexander Rybak)

7 likes

En dan zit het er alweer op!! Wat een feest om het op zo’n andere manier te beleven dit jaar. Is er niet ergens een livestream voor na de show ofzo?

3 likes

Jeetje was die d*ckprint het eerste optreden ook al zo zichtbaar of let ik nu pas op

20 likes

hij zat ook even helemaal vast toen ze wonnen haha, gewoon voor zich uit te staren in shock

6 likes

Wie was dit haha
De link werkt niet meer

Siiii certo!

1 like

Ik vond het gezellig om deze week met jullie het songfestival samen te kijken :blush: Tot volgend jaar :partying_face::partying_face:

3 likes

Hoe dit gewonnen heeft weet ik niet, maar ik ga er echt goed op. Echt hilarisch.

5 likes

oh god

10 likes

scratches head

1 like

Nee. Addio.

OH NU KOMT ER WEL EEN NABESPREKING??

3 likes

Zo dat is kut hoor als je die hele show hebt gepresenteerd en dan nog moet aanschuiven bij Op1

15 likes

Echt he…dan wil je gewoon niks meer en/of een fles drank aan je mond zetten.

1 like

misschien kan je hier iets mee xxxx

30 likes