Alles kan kapot!!!
of zoals de Italianen zeggen: BASTA
we love to see it. vooral deze comment: @dream.tini0:Damiano is what harry styles fans think harry styles is😂
Misschien kan een van de landen volgend jaar een Matthiano sturen. Een anarchistische Industriële glamrocker die bij de entree al menig persoon doet exploderen.
Hahaha women hold on to your ovaries 
Ja heb ik ook, ik wilde hier per se ooit bij zijn en het was echt fantastisch, maar komende jaren zit ik gewoon weer lekker kneuterig met een scoreformulier bij vrienden te kijken. Vind die avonden toch echt de charme van het songfestival.
Geen idee hoor of je dit genoeg vindt lijken, maar misschien The HU en dan hun album The Gereg? Weet niet of je het genoeg spanningsboog vindt. Zelf vind ik dat het album wel die vibe heeft als dat lied Shum, je snapt er geen bal van, maar het leeft en kruipt onder je poriën. Ik zag dat GO_a onder folktronica valt, dan is CocoRosie ook nog wel iets misschien. Die had @babushkababy ooit eens getipt.
Of nog 1000 keer erger, ‘Kane komt voor de gelegenheid weer bij elkaar’.
Zie t zo gebeuren 
Wil je nooooooooooooit meer van zulke enge dingen zeggen, ik ben bang dat ik vanavond niet kan slapen hierdoor
Ik zag dit bericht
Jammer van de commissie wel man
Coen én Sander én Jan én de AVROTROS baas en dan nog iemand die ik niet ken én Cornald Maas (wat opzich prima is)
Niet echt een commissie die Kensington zou tackelen 
misschien moeten we dries roelvink toch laten gaan in z’n gele speedo
Ik ben nog altijd voor een delegatie van het Urker mannenkoor.
Wow ik wil hier heen
Zou er eventueel animo zijn voor een FF meet hierheen? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
wat beters hebben ze daar te luisteren? lady marmelade??
Jaaa hier moet je heen hoor! Ik was er vorig jaar en was echt een topfeest
Edith Piaf en Charles Aznavour denk ik.
Whahahahah ik ga stuk 
Volgens mij ook het enige land waar een Celine Dion nog succes heeft als ze eens een nieuw album uitbrengt.