Songfestival #3

woeps ben de enige die nee heeft gestemd maar in my defence ik was best dronken zaterdagavond dus ik herinner me niet alle acts goed meer (of eigenlijk geen enkele)

eurovisie 2019 daarentegen vond ik echt geweldig, maar dat kwam eigenlijk vooral doordat ik heel goed ging op italië en daarna moest huilen omdat we wonnen

4 likes

Het is echt heel vreemd want ik ben echt ontzettend dankbaar dat ik het heb mogen meemaken, en het is ook echt een ervaring geweest om nooit te vergeten, maar toen ik afgelopen zaterdag met vriendinnen het op de bank zat te kijken nadat we terugkwamen van de family show, met tranen in mijn ogen en buikpijn van het lachen prefereer ik dat toch aan er live bij zijn. Sowieso vind ik nog steeds mijn feest van twee jaar terug de beste songfestival ervaring uit mijn leven hahahaha echt niks gaat die avond ooit verslaan voor mij :joy: Slavko die je versieringen liket en deelt, Duncan die won, nee jongens na dat kon ik gelukkig sterven. Ik dacht echt dat er live bij zijn nog grandiozer zou zijn dan die avond maar dat is toch niet gelukt, ook al was het sowieso fantastisch natuurlijk hahaha

17 likes

ik nog steeds haha

1 like

Hahahaha yesssss! zelfs nu met de Damiano hype ben ik nog steeds team Matthias :joy:

5 likes

Mijn 28jarige ik heeft het hier nog moeilijk mee. Ik wil met hem trouwen!! :angry::sob:

4 likes

Alles kan kapot!!!

of zoals de Italianen zeggen: BASTA

3 likes

we love to see it. vooral deze comment: @dream.tini0:Damiano is what harry styles fans think harry styles is😂

5 likes

Misschien kan een van de landen volgend jaar een Matthiano sturen. Een anarchistische Industriële glamrocker die bij de entree al menig persoon doet exploderen.

10 likes

haha omg jaaaaa

2 likes

Hahaha women hold on to your ovaries :joy:

4 likes

4 likes

Ja heb ik ook, ik wilde hier per se ooit bij zijn en het was echt fantastisch, maar komende jaren zit ik gewoon weer lekker kneuterig met een scoreformulier bij vrienden te kijken. Vind die avonden toch echt de charme van het songfestival.

met of zonder damiano?

grapje, ik ga sowieso.

6 likes

Geen idee hoor of je dit genoeg vindt lijken, maar misschien The HU en dan hun album The Gereg? Weet niet of je het genoeg spanningsboog vindt. Zelf vind ik dat het album wel die vibe heeft als dat lied Shum, je snapt er geen bal van, maar het leeft en kruipt onder je poriën. Ik zag dat GO_a onder folktronica valt, dan is CocoRosie ook nog wel iets misschien. Die had @babushkababy ooit eens getipt.

2 likes

Of nog 1000 keer erger, ‘Kane komt voor de gelegenheid weer bij elkaar’.
Zie t zo gebeuren :sob:

9 likes

Wil je nooooooooooooit meer van zulke enge dingen zeggen, ik ben bang dat ik vanavond niet kan slapen hierdoor

5 likes

Zola Jesus
IC3PEAK
Heilung

2 likes

Ik zag dit bericht
Jammer van de commissie wel man
Coen én Sander én Jan én de AVROTROS baas en dan nog iemand die ik niet ken én Cornald Maas (wat opzich prima is)
Niet echt een commissie die Kensington zou tackelen :cry:

misschien moeten we dries roelvink toch laten gaan in z’n gele speedo