Jaa ik vind die Spanjaard wel knap hoor! Maar verder was er niet veel nee. Ohja die ene danser nog in de eerste halve finale, maar dat was die van dat ballet. Telt dat?
Ik ga ze oprecht allemaal missen!
Los van de nederland bias, dit was qua overall niveau van de acts (dus los van onze presentatoren etc) toch echt het beste Eurovisie dat je je kan herrineren
- Ja klopt het was nog nooit zo goed
- Hmm too 5 maybe
- Nee het was niet bijzonder goed
0 stemmers
Dat is de Amen gast, naast het Amen meisje.
Is het al mei 2022?
Die van tick tock? Weet niet welk land dat ook alweer was, was niet door naar de finale
Edit Kroatië!
Manizha volgens mij! Van Rusland
Ja of een zwoel kijkende Griekenland? Kan haar ook niet goed vinden of kijk niet goed
Oja hahaha dan is het denk ik wel Moldavië
Het is idd Moldavië en die met de tong uit de mond is Cyprus en waar ik zei dat het Cyprus was, rechtsboven naast Kroatië, moet zijn Letland
Stop de tijd Kees Driehuis
Ah ja Letland met dr groene jurk, was haar alweer vergeten haha
Love dit lied
Is zo perfect Eurovisie
Ik vind dit toch wel heel aandoenlijk, dat de Finse delegatie, die duidelijk in de leer zijn geweest bij Limp Bizkit, op de Italiaanse toer gingen en het nummer van hun eigen hoehoe-signatuur voorzagen.
Op Spotify staan al die viral 50 lijstjes ook heeeelemaal vol met Eurovisie hahaha zo heerlijk, zelfs de global lijst. Vgm is dit echt een van de eerste jaren waar er zóveel muziek achteraf gestreamd wordt, dit jaar waren er gewoon heel veel goede liedjes. Veel andere liedjes van Maneskin zitten er ook bij
Ja wel tof joh! Maar inderdaad, er waren ook echt wel veel goede liedjes.
Dit is ook wel echt bijzonder:
Hahahahahhaa dit had ik ook echt twee jaar geleden met Matthias van hatari 
ik vind het bij harry vooral gefabriceerd