Haha mooi
Het ging me meer om zân stem, eigenlijk, haha. Maar ja, nog meer semi-androgyne mannen in dit topic: prima.
Eindelijk erkenninggg
oh yes ik ben erbij op 9 dec
Sieben siebennnnnn
Jaaa was ook een van mijn faves destijds, maar zeker ook erg leuk om naar te kijken if you ask me.
Ik en een goede vriend gaan ook. 
Dan in 2024 of zo maar naar het echte songfestival. Nog eeuwige haat aan corona en niet op tijd volledig gevaccineerd zijn.
Dan trek ik deze broek wel aan.
sieb sieben-proof 
Omdat haar tekst alleen maar uit voilablaah bestaat? #boring 
Wat geweldig dat de jeugd van tegenwoordig nog leeft hier haha. Volgens mij heeft iedereen wel goede herinneringen aan hun muziek.
Leuk!! Ik ga ook samen met een goede vriend, heb er echt zin in en hoop zo dat het doorgaat.
edit: ahh yes lees net dat keiino en loreen ook komen. en ELENI omg jaa
Was ook niet mijn ultieme favoriet, maar dit klopt gewoon niet haha.
Vind het ook een vreemd argument dat een eigen leven is gaan leiden. Het woord komt er wel vaak in voor, maar in een context van flink uitgesponnen lyrics.
Als je dat vergelijkt met liedjes waar elk couplet en refrein hetzelfde isâŚik bedoel over Mata Hari hoor je âniemandâ klagen dat het hele refrein letterlijk alleen maar dat is, puur omdat de productie catchy is en je er op kan boppen en het niet om de lyrics gaat, waarbij het bij âVoilaâ juist wel om de tekst gaat.
Ik snap mijn zinsopbouw niet meer, maar voila.
Yessss Spirit in the sky-en 
SAME 
Barbara zou kunnen jabbertalken en het zou alsnog indrukwekkend zijn (of in ieder geval indruk maken op mij, haha).
Denk dat VoilĂ uiteindelijk niet gewonnen heeft omdat het binnen het chanson-genre niet echt uniek is. Gewoon heel goed, maar niet opvallend anders. De songfestivalkijker verwacht dan toch een soort twist, denk ik?
@En_17_Anderen ik ben nog aan het peilen in mijn omgeving en mijn vriend zegt al dat hij wel mee zou willen (en ik verwacht dat er wel meer enthousiaste reacties komen), dus ik denk dat een 100-procent-FF-meet er voor mij niet in zit. Maar als je straks solo bent (en ik + vrienden ook echt gaan) moet je je gewoon lekker bij ons aansluiten hoor! Als je dat ziet zitten, natuurlijk!
Is dit iets wat snel uitverkoopt, weet je dat? Anders ga ik nog even kijken of ik IRL mensen kan vinden die meewillen maar zo niet zou ik misschien ook wel willen aansluiten (weet dat dit heel erg tweede keus klinkt maar lijkt me toch wel spannend met mensen die ik niet ken
)
Trouwens nog even een heel enge speculatie mbt onze deelname voor volgend jaar: wat als Brainpower nu in de jury zit omdat hij volgend jaar mee wil doen en zo alvast in het Eurovision wereldje kan komen???!!! 
Hou op hoor 
Of Lakshmi?!
Giovanca zou ik wel leuk vinden, luisterde vroeger naar haar muziek.
En dan neemt ie Trijntje ook nog mee. âWalk Alongâ (2022 remix).
Mijn vrienden zijn allemaal geen songfestival fan (
) dus ik zou hier zeker wel voor in zijn!
En vergeet Marco niet die zijn muzikale carrière wanhopig probeert te herbouwen, Marco Borsato, Rolf Sanchez & Davina Michelle - âLook how it dances!!!11!! two punt nulâ