Songfestival #3

Ach 100x “ Ma sono fuori di testa, ma diverso da loro” is niet heel veel gevarieerder toch :stuck_out_tongue_winking_eye: het zijn allebei goede nummers!

5 likes

Kunnen we niet Sevdaliza sturen voor 2022?

2 likes

Ja dat ben ik wel met je eens eigenlijk, beetje te snel getypt, haha. Maar wat ik van haar muziek gehoord heb vond ik niet zo nice.

1 like

Dans maar,
Dit is nu die lekkere dansplaat
Why
Sjans maar
Ook als je zeker helemaal geen kans maakt
Why y y y?
Sjans maar en dans maar
Want dit is nu die lekkere dansplaat
Y y y y
Sjans maar en aohhh
Would you walk along, walk along baby?

12 likes

Wow jaaa :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

@joe luister dit vanaf 1:48 hahaha

1 like

Ik ging naar 3 shows en we hebben gecheckt en hoefden alleen 5 dagen na de laatste show te testen, dus wellicht was dat bij meer mensen zo en zorgt dat ook voor een lager percentage.
Morgen was mijn aftertest, maar had vandaag ineens verkoudheidsklachten dus heb vanmiddag een GGD test gedaan (negatief), dus ga morgen de aftertest niet meer doen.

@Acquiesce vorig jaar was het niet uitverkocht en stonden de kaarten de dagen ervoor nog op VakantieVeilingen, maar misschien is het dit jaar populairder

1 like

Sowieso meer vraag omdat mensen zin hadden om naar een concertsituatie te gaan, maar natuurlijk ook veel minder kaarten in de verkoop!

1 like

Ik ben een mega lurker, maar I luf this topic. Blij dat ik niet de enige overjarige Damiano fangirl ben. Ik heb m’n nagels vandaag voor het eerste in 10 jaar zwart gelakt omdat Maneskin dat ook heeft :woman_shrugging:

Enne @En_17_Anderen ik heb wel interesse in een FF-meet!

11 likes

:joy:

11 likes

Hoe je smoel zo wijd open kan trekken en alsnog zo’n miezerig geluid kan produceren :joy: Dit is echt zo’n chick die teveel gewend is om te playbacken.

5 likes

Nee, ik bedoelde voor het Songfestivalfeest op 9 december. Ik denk dat ze dan wel gewoon de zaal helemaal vol gooien

1 like

Oooh, sorry haha! Ja dat hoop ik ook!

Vind het altijd mooi dat iemand daadwerkelijk de tijd heeft genomen dit te maken :sweat_smile:

5 likes

Het was donderdag live ook zo slecht, maar dacht ergens nog ‘arme meid, ze zit er net naast’. Maar volgens mij heeft ze hem gewoon nog nooit zuiver gezongen :sweat_smile:

DIt heb ik dus ook, staat bij al heel de dag op repeat.

Ook een prima nummer voor in de sportschool, wilde niet meer maar door dat nummer nog ff door gegaan

2 likes

Serieus nog liever Ralf Mackenbach.
Tapdansen is wel een skill en Lisa, Amy en Shelley mochten ook.

Of desnoods Rafealla met deze optie van 2012

Ik zie nog wel dat NL het helemaal mooi vindt om Suzan en Freek te sturen :skull:

4 likes

Oh god Suzan en Freek verkleed als Ilse en Waylon.

Ik wil eigenlijk gewoon Duncan opnieuw, haha, dat hij de nieuwe Johnny Logan wordt.

11 likes

Beppie

OMG…wow ik herinner me deze show nu weer. Wat een dra-ma. Maar heerlijk om terug te zien.
Moest laatst ook denken aan deze. Mijn ouders vonden deze toen echt geweldig :joy:
Dit klinkt ongeveer als elk lokale, zichzelf serieus nemende, dorpskoortje.

6 likes