Songfestival #4

Volgens mij las ik er iets over dat andere landen zich dan kunnen aanbieden om het voor ze organiseren in een ander land. Als Australië zou winnen dan gaat Australië zelf het bijv ook niet organiseren maar Duitsland of Frankrijk (geloof ik).

1 like

dan wordt het in een gastland gedaan, wss de 2e zoals met Australië

2 likes

@België: wij geven jullie altijd douze points, dus beter geven jullie ze een keertje wel terug!!!

12 likes

Ze hebben zelf gezegd dat ze het dan willen organiseren in een vrij Oekraïne, maar de voorbereidingen beginnen altijd zo vroeg dat niemand dat echt realistisch acht volgens mij. Een ander land kan de organisatie dan overnemen

2 likes

Denk dat er wel iets over is afgesproken. Als Australie wint dan is er ook afgesproken dat een ‘Europees’ land het overneemt

2 likes

Het is volgens mij wel eens vaker voorgekomen dat een ander land voor de winnaar host als die het niet kunnen doen, om wat voor reden dan ook.

Om mee te mogen doen moet je het ook kunnen hosten, maar puntje bij paaltje zie ik San Marino ook geen songfestival hosten eigenlijk :joy: Gok dat een oorlog een valide reden is het niet zelf te hoeven organiseren.

Al is het natuurlijk wel jammer dat het niet kan als ze het wel zouden willen.

2019 was zo’n goed jaar, wat een toppertjes bracht dat jaar voort

3 likes

Hee, ik besef nu pas dat die vrouw van Litouwen als enige vanmiddag een andere outfit aanhad en niet haar glitterjurk, vraag me af waarom

Same!! En krijg nog steeds kippenvel, echt in mijn top 5 favoriete Eurovision songs ooit :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

vorig jaar deden ze het ook niet volgens mij :roll_eyes:

2 likes

Nee precies echt naaiballen

Serbia: 8,5
Sweden: 8.3
Romania 8.2
Czech 8.0
Ukraine: 7.9

Denken jullie dat er een land bij zit dat 0 punten gaat krijgen?

Ik vind IJsland bijv echt grafsaai maar net niet genoeg om 0 punten te geven

tijd om de Franse kant te koloniseren :sneezing_face:

1 like

Het is ook wel eens gebeurd dat een land twee keer won en dat de organisatie na die tweede keer door een ander land werd gedaan toch? Is ook wel een duur grapje om twee keer achter elkaar te hosten natuurlijk

1 like

Nee sorry :grimacing:

Duitsland

2 likes

Duitsland sowieso

1 like

Ja verdorie. Waarom hebben wij niet zo’n verbond met onze omliggende landen (UK, DE, BE en FR ik hou jullie in gaten vanavond).

3 likes

Oh ja ik bedoel eigenlijk dat ik totaal niet kan inschatten wat hoog gaat scoren haha.
Maar als Oekraïne wint zal er wel wat op bedacht worden, maak me daar niet zo druk om.

1 like