Songfestival #4

De discussie wordt voortgezet vanaf Songfestival #3 - #5264 door Gjirokaster.

Eerdere discussies:

4 likes

44 likes

Ik heb het nummer van S10 nog eens teruggeluisterd, de clip versie, en ik denk weer meh als ik het hoor, net zoals vooraf.

Maar gisteren live vond ik het zo goed! De spanning in haar stem en het live zingen maakten het echt! (ook als ik die versie terug luister dus)

2 likes

Vanavond wordt echt weer spannenddd, ik hoop zo dat Polen, Estonie en Roemenie doorgaan

2 likes

@Branko ik wilde stemmen maar staat oekraine er nu niet in?

Mijn fave waren albanie (ja skecht gezongen, maar love dat nummer en die powrvrouw haha, de clip is echt FAB, got is er niets bij :sweat_smile:), oekranie en moldavie haha.

2 likes

Ik vind Polen geweldig maar die staging past er totaal niet bij, met die lichtflitsen…
En wat vinden jullie van Georgië? Is wel een van mijn favorieten maar denk niet dat het het heel goed gaat doen.

Ik heb al twee dagen GIVE THAT WOLF A BANANA in mijn hoofd :rofl: Ik zie echt voor me dat die mannen dachten, laten we proberen met een geniaal onzinliedje mee te doen aan het songfestival en dat ze echt in een scheur liggen dat het ze is gelukt en dat het ook nog zo populair is haha.

5 likes

Georgie is mijn faaaaave! Lock me up, lock me down, lock me in, lock me out, lock me sidewaaaaays

Love it! Maar ik moet zeggen dat dat wel pas na een tijdje kwam, dus het zou me niet verbazen als ze niet door gaan

3 likes

Heb gisteren de 1e halve finale terug gekeken, heel logisch maar balen voor mij dat Oostenrijk niet door is, had graag vals mee willen blèren zaterdag in Turijn :sweat_smile:

3 likes

Georgie echt afschuwelijk haha. Dat is volgens mij echt zo’n love it or hate it lied

2 likes

Haha kreeg laatst nog een lachstuip omdat ik terugdacht aan dat zeiknummer van vorig jaar. Het was niet slecht ofzo maar wat een mood killer en het gaat maar door :joy::joy:

Hahahah op het einde ook ZO intens, die aders spatten van het scherm

Dit jaar vind ik best leuk, catchy refrein toch!

10 likes

Ik heb weer zo zin in vanavond. M’n vriend die stond vanochtend ook op met de boodschap dat vanavond het songfestival er weer voor was. :joy: Hij is eindelijk overtuigd.

6 likes

Ja oohh vanaf 2.50… Heb ook zo hard gelachen om dit nummer haha. Die suffe tekst en het is ook zo traaaaag. En dan lees je in de comments dat mensen ervan moeten huilen en het zo puur vinden etc.

1 like

Ik kan vanavond helaas niet kijken, maar heb zoooveel zin in zaterdag. Ik ben dan jarig om 00:00 dus dubbel feest :ok_woman:t3:

21 likes

Ik twijfelde nog tussen vanavond kijken en naar een concert, maar ik zie net dat het concert verplaatst is! Keuze is voor me gemaakt dus :sparkles:

7 likes

het nummer van malta wekt echt agressie in me op

6 likes

haha ja mierzoet is ie

:rofl:

4 likes

Heb je goed :dizzy: gemanifesteerd :dizzy: De universe had andere plannen voor je :pray::pray:

5 likes

Waarom krijg ik direct Ace of Base - Life is a flower in mijn hoofd. Die melodieën lijken op elkaar :sweat_smile: Hmm nu ik die luister lijkt het toch niet zo maar… het lijkt op ‘iets’

1 like