Per sms gaat bij mij prima dit keer gelukkig
Te duur:
Love Mahmood
Ben volgens mij nog nooit zo neutraal geweest, het boeit me echt geen reet wie er gaat winnen eigenlijk, maar wil het wel zien, haha. Het zal toch wel Oekraine gaan worden denk ik, vind er niks echt uitspringen eigenlijk.
Zou Zweden wel echt een matige winnaar vinden.
Ik las geloof ik dat de kosten voor deelname gebaseerd worden op het BNP van dat land en dat aantal inwoners niet of weinig mee wordt genomen. Dus dat het voor Luxemburg vrij buitenproportioneel duur is daardoor (want hoog BNP inderdaad maar erg weinig inwoners)
Edit: haha ja precies dat stukje dat @Oprah post had ik gelezen :ā)
Kon echt niet kiezen haha heb nu maar Roemenië en Oekraïne gestemd. Oekraïne had mn stem ook nog tegoed van vorig jaar want die is nooit aangekomen
Wat is ditttt
Hij lijkt een beetje op Vieze Freddy.
Waarom zweeft zijn hoofd?
Hahahhaha wtf italie ze zijn echt niet goed daar hoor? Maak me een beetje zorgen
nee dit wilde ik niet zien
Jeetje ik kan echt niet kiezen deze keer? Veel goede nummers!
Wow dat is een flinke bobbel in zān broek.
Stefania 2.0
Haha ja die Italianen en hun ego.
Ik ga niet stemmen maar mān favorieten zijn Nederland, ServiĆ«, Spanje, OekraĆÆne en MoldaviĆ« denk ik, en daarna Portugal en Frankrijk ook wel een beetje omdat ik het Bretons leuk vind, en BelgiĆ« gun ik het ook wel
Wie is de editor? Ontsla hem. NU.
Ze hadden beter minder vaak van kleding kunnen wisselen en gewoon wat meer aandacht besteden aan DE REST!
Haha love de liedjes waar je op stemt