Songfestival #4

Ik vind Jeroen Wollaars meer uitstraling hebben

awww die regenboogkleuren

1 like

Mika live is stiekem best een aanrader. Heb ‘m heeeeeel lang terug op Rock Werchter gezien en wat was dat toen een feest. Hij (en wij) stonden in de stromende regen maar hij had zoveel lol en terwijl zijn entourage er als aan deed dat hij droog bleef ging Mika helemaal los in de regen.

4 likes

Dat shirt dan. Moet het van veraf lijken of ie tattoo’s heeft ofzo?

1 like

Vind dat doorzichtige topje zo lelijk haha

3 likes

GIVE US YOUR LOLLYPOP MIKAA

3 likes

iedereen is ineens mika stan hier hahaha

ohhhh ik dacht dat hij de hele tijd met een japanse vlag stond maar het is een hartje haha ik dacht al

5 likes

Whahaha wel leuk dat ik niet de enige ben die naar Happy Ending luisterde als emotionele puber @Totoro @Teigetje

5 likes

Ik leef hiervoor :smiling_face_with_tear: onpopulaire mening denk ik

2 likes

Dat ene album van hem is voor mij wel echt nostalgisch maar geen idee van de rest

3 likes

Hallo dit was wel echt mijn jeugdding!!

Remind me elk jaar dat ik nooit zonder het forum het songfestival meer ga kijken. Denk nu al van: shit, zometeen weer een jaar wachten :cry:

8 likes

Uuuuh nee, zeker niet. Komt helemaal terug nu( die tijd

Stiekem wil ik ook eens naar een Harry Styles concert :pleading_face:

4 likes

14 likes

Ik heb de 12 minuten versie van Servië gevonden, mochten er meer mensen benieuwd zijn! Is wel een beetje misleidend gebracht, zijn gewoon 3 losse nummers waar een soort semi-doorlopende videoclip voor is gemaakt

4 likes

opeens?!?!!?!

grapje

2 likes

Oooh love happy ending

Maar ik vergeef Mika noooitt dat hij het nummer ‘big girls you are beautiful’ heeft uitgebracht wat me al een leven lang achtervolgt

3 likes

Zooo leuk, Mika. Dat nieuwe lied is een beetje saai, maar z’n oude stuff :heart: echt zoveel naar geluisterd als tiener.

3 likes