Holy shit
Nou. Dit was het
als Engeland de rest krijg kunnen ze nog winnen toch
Wauw ![]()
Okay, I cry
Ja het voelt bijna alsof je niet meer blij kan zijn als je wint met zo veel landen die weinig tot geen punten krijgen, omdat het dan zo lullig is. Een beetje als een spelletje winnen terwijl je medespeler helemaal niet tegen zijn verlies kan en oprecht verdrietig is en dat je dan je eigen winst downplayt om de ander gerust te stellen. ![]()
Omg
Oh nou dit is niet echt leuk meer, ik hoopte dat Oekraine minder zou krijgen en het nog een beetje spannend was
Dubbel gevoel maar toch wel mooi voor OekraĆÆne
Ja tis niet mee zo spannend nu he
Nou dan hoop ik UK, ik gun ze wel een succes zoals NL.
Hoop echt niet dat uk of zweden die overblijvende monsterscore krijgt want is zo basiccccc
Spanje eigenlijk ook
Aah ik kreeg hier stiekem toch wel een warm gevoel bij
Had OekraĆÆne het beste nummer? Dat denk ik niet. Vind ik het terecht? Ja. Het is zoān statement. Rusland mocht niet mee doen, OekraĆÆne wint. Allerlei landen met een OekraĆÆense vlag. Alsof we toch echt ƩƩn zijn
SPOILERRRRR
volgens mijn berekeningen (waar ergens wel iets is fout gegaan maar er is genoeg speling haha) kan UK niet meer winnen, en Zweden sowieso niet meer. Dus congrats Ukraine
En ze hadden wel best een goed nummer. Het had zonder oorlog ook in de top 5 geƫindigd.
Klopt!
Wel lullig voor nr. 2. Je weet dat je eigenlijk wel gewonnen had als er niet zoān situatie in OekraĆÆne was geweest
Ik vind de verschillen met de jury ook gewoon zo groot dat ik het niet echt leuk zo kan vinden
Als ik Duitsland was zou ik gewoon het bestaan van Eurovision negeren voor de rest van mijn leven.